Hartstikke leuk onderwerp maar toen ik nadacht over wie ik zelf wilde ontmoeten was het toch ff moeilijk.
Weet je, ik zit regelmatig tussen de profielen te neuzen. Niet dat ik zoveel info nodig heb. Alleen al de naam van het paard van diegene, of de naam van de persoon zelf.
Mijn geheugenstoornis zorgt er voor dat ik niet meer weet van wie ook al weer de pony was die pas geleden verkocht moest worden.
En dat Jantje niet rijdt nog omdat z'n paard pas twee jaar is, wat al honderd keer geschreven is maar ik vergeet het weer
.De keer dat iemand voor het eerst een buitenrit maakt en dat dit heel wat is voor deze nog wat angstige persoon, terwijl ik me dat dus niet meer realiseer door die k...hersens.
Hoe heette ook al weer die hengst bij Nimber?
Is IJsco van Cody nou al weg of is hij er nog? (Weg dus).
Had ik nou al een pb naar dinges gestuurd of...?
Ik zou iedereen graag een keer willen ontmoeten.
Maar dan wel allemaal met naambordje en foto van paard bij zich, en graag ook nog Marieke die van ons allen een reportage maakt.
Zodat ik over een paar maanden weer weet hoe jullie er uit zien.
Zodat ik over tien jaar weer weet waar we waren en zelfs... wie er waren.
Dat komt niet omdat ik de één meer mag dan de ander. Ik heb geen selectief geheugen, maar gewoon dat er soms dingen wegvallen. Niet de dingen die ik minder leuk vind, want mijn trouwdag, geloof me, die was heel leuk.
Tenminste, volgens mijn gevoel.
De beelden? Die zitten alleen nog op foto's.
Ik kan jullie in IRL ontmoeten ja. Maar dan moet het geen grote groep zijn. Gewoon een klein groepje. En voor het vertrek thuis ff de feiten doornemen...
Tijdens het bokken kom ik wel eens een naam tegen:
Hee, ik vind die persoon lief.
Even naar het profiel om er achter te komen waarom dat was.
Maar geloof me, het gevoel voor jullie blijft.
De reden dat deze dame nog steeds veel schrijft...
?
Ik zou het zelf niet echt kunnen bedenken...
.
.
!

!!