Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Ik vind ook maar raar dat je zowat eist van je ex dat ie zijn hele liefdesleven met je deelt.
De kinderen horen er iets van te weten ja, maar jijzelf?
Eerlijk is eerlijk, het was wél een stuk vriendelijker geweest als je een seintje had gegeven, maargoed, dat heb je nu eenmaal met exen, die zijn je niets meer verplicht.
Ik lees van jouw kant toch wat jaloezie. Niet op die nieuwe vriendin zelf, maar wel omdat hij, zoals je al zegt, verder gaat met zijn leven en jij het gevoel hebt dat je ter plaatse blijft trappelen.
Probeer dat gevoel niet te projecteren op haar. Ook voor de kinderen, die hebben niets aan een moeder die papa's vriendin haat. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker...
Angelita schreef:Verder denk ik dat je je er overheen moet zetten. Hij is je ex, hij wil jou niet, hij wil haar en daar heb jij helaas geen invloed op.
Sorry als dit hard klinkt, maar dit is gewoon de harde waarheid en daar zul je mee moeten leren leven. Je komt er vanzelf wel overheen, maar dat heeft wat tijd nodig. Het is heel goed dat je ondertussen lekker bezig bent met je werk, met je kids etc. Dat helpt heel goed.
Ga gewoon lekker stappen, nieuwe mensen ontmoeten, en dan ben je hem zo vergeten.
marielle231 schreef:Verder zat ik toen die tijd ook niet goed in mijn vel, al leek het nooit zo van de buitenkant, hij had zijn werk zijn hobby's zijn vrienden hij had de verhalen en ik had het allemaal niet, dat uite bij mij zich als iritatie/frustratie