Extreem moe...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Extreem moe...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 02:21

Ik ben de afgelopen week echt extreem moe. Zo erg dat ik eigenlijk al moe wakker wordt en savonds werkelijk niet meer normaal aanspreekbaar ben. Ik kwam er vandaag ook achter dat ik allerlei dingen ben vergeten te doen op mijn werk....een hoofd als een zeef dus.

Dit is echt niks voor mij; oke, ik heb wel een drukke werkweek achter de rug met ook nachtdiensten, maar normaal kan ik daar wel tegen. Nu zit ik dus alweer in de nachtdienst en ik hoop niet dat dit mij gaat opbreken....

Verder voel ik mij wel gewoon gezond en ik slaap goed en veel.

Herkent iemand dit?

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 02:31

Ja,.. Laatste maanden was ik ook steeds moe. Een blijvende moeheid, het werd niet minder maar ook niet erger. Ik sliep genoeg, maar toch, ik was nooit eens een keertje niet moe. 2 weken terug was ik het meer dan zat, en bloed laten prikken. Daar kwam uit dat ik pfeiffer heb gehad, maar dat het niet actief meer is in mijn bloed. Mijn moeheid nu is veel erger, als ik iets doe lig ik al vlug te slapen. (smiddags is nu zowat standaard dat ik 2 uurtjes of langer slaap). De dokterassistente zei dat dit mogelijk de nasleep van pfeiffer is.. Iig is het erg rot!

Maar misschien een idee als het blijft eens bloed te laten prikken?

(gek genoeg, hoe moe ik ook ben, kom ik nu gewoon niet in slaap, jij ook last van als ik zo naar het tijdstip kijk ? Haha! )

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 02:40

Ojee...Pfeiffer....ja dat zou kunnen. Als het aanhoudt zal ik wel eens bloed laten prikken.

Ik denk dat ik nu prima in slaap zou kunnen komen...maar ik mag niet....nachtdienst!!!