Mijn nummer is 202759345
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MSNM is dus iets dat ik echt noooooooit van harte zal gaan gebruiken. De originele client komt er sowieso nooit in, veel te kinderachtig, je kan niets instellen, zitten een hoop suffe knoppen op die je nooit gebruikt maar die wel een berg ruimte innemen, dat 'blabla zeg:' wordt je ook helemaal simpel van en de contactlist is gewoon alles behalve compact. Oh en dan heb ik het nog niet gehad over de suffe smileys (die bijna allemaal met haakjes werken??) en natuurlijk de 'geef geen wachtwoorden of creditcard nummers door' waarschuwing die je niet eens uit kan zetten
Maar goed, dat was wel weer genoeg anti-MSNM gepraat van Bart 
Jabber is wel cool, dit itt MSNM, ICQ, AIM en Yahoo

Marsje schreef:Het staat idd als een paal boven water dat MSN gewoon makkelijker is. En het is Nederlands. Hoewel ICQ heeft ook een Lite-versie die er in het Nederlands is. Neemt niet weg dat MSN gewoon sneller is doordat je bij ICQ altijd op "send" moet drukken of "alt+s".
. O trouwens, er staat boven een of ander ding en als je iets zoekt kan je het daar typen en wordt het in google gezocht, ook wel handig.
Marsje schreef:Ik heb ook nog steeds ICQ, maar ik merk dat ik steeds alleen MSN opstart. Soms heb ik overigens met ICQ dat ik wil connecten, maar dat het niet lukt. Een tweede of derde poging lukt het wel weer.
Overigens staat mijn nummer in mijn profiel (en hier onderaan).
En Robin, in de nieuwste MSN (6) zit ook een ingebouwde history-functie. (en anders kun je MSN+ downloaden).
Maar het is niet meteen toegankelijk vanuit MSN en dat heeft ICQ wel. Kvind ICQ gewoon handiger