verlovingsring... ik wil de eerste stap zetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rhinoooow

verlovingsring... ik wil de eerste stap zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 19:21

hallo beste bokkers,

Mijn vriend (31 in oktober) en ik (juist 23) zijn morgen 2 jaar samen. Nu weet ik niet of ik wil trouwen, maar ik weet wel dat hij een supervent is! En dat ik graag samen met hem mijn leven wil doorbrengen. Had zo het idee om mijn eeuwige trouw te geven door middel van een ring en niet meteen met een ja-woord. Die ring wil ik niet meteen morgen geven hoor :D. Zie hem spijtig genoeg de volgende twee weken niet wegens studies.

Maar nu ben ik aan het kijken voor een ring. Ooit maakte mijn vriend een opmerking over een vriend die zijn pintjes open doet met zijn trouwring en dat hij dat ook wel wou. Maar welke ring kan daar nu tegen? Een gouden zeker niet. Eentje van titanium mss?

Zo vond ik de tioro for men (titanium) op http://www.hsamuel.co.uk/webstore/l/dia ... Ctitanium/ . Hoewel ik edelstenen gewoon verafschuw vind ik deze niet opvallen (op foto dan toch). Maar wil dus ook een ring die past bij die van mijn vriend. Zelf draag ik geen ringen (voorlopig, heb er ooit eentje één maand gehad maar een ring en ik passen gewoon niet goed samen dus de kans zit er in dat hij rond mijn nek komt te hangen) en vind ik iets smal en simpel zonder stenen het meest ideale.

Heeft iemand tips over het beste soort materiaal, een goeie verkoper (woonplaats in BELGIË!!!!!!!), of gewoon een foto van een ring die aan mijn beschrijvingen voldoet en dan ook de verkoper en merk?

Hartelijk bedankt!!

Ideetjes voor het geven van de ring zijn welkom trouwens. En nee, mijn vriend kent bokt alleen van mijn verhalen maar kijkt hier absoluut niet op :D gelukkig :D

edit: merk juist op dat die allemaal tioro's noemen maar het is deze (http://www.hsamuel.co.uk/webstore/d/814 ... m+diamond/) of deze (http://www.hsamuel.co.uk/webstore/d/822 ... ment+ring/)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:48

Olympia

Re: verlovingsring... ik wil de eerste stap zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 14:31

MW => LZP

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 16:59

Die van fossil zijn ook wel mooi! Maar van staal... hier schat, ik zie je graag en geef je een stalen ring, deze :D http://www.fossil.nl/nl_NL/shop/heren/s ... JF82708040

En dat het merk er op staat vind ik niet zo'n pluspunt.

Mss kan ik hem een fles wijn cadeau doen van 2008 (sindsdien samen) die pas na lang rijpen kan gedronken worden. zo eentje die 25 jaar meegaat.

Maar op de eerste plaats wil ik toch liever een ring. Voor het meten van zijn ringvinger ga ik gewoon met een touwtje meten terwijl hij ligt te slapen... als dat ooit lukt want ik val altijd als eerste in slaap en sta als laatste op :D .

Ideëen zijn meer dan welkom dus!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:07

Ik vind zelf ''zegelringen'' erg mooi, bij een juwelier kan je er eventueel zelf iets in laten graveren.
Ik wil erg graag zo'n ring aan mijn vriend geven, ik heb alleen geen idee wat ik er in/ op moet laten zetten

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-08-10 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:09

ik heb de mijne ook één van titanium/staal gegeven, wel een tekst aan de binnenkant laten zetten :)

Die zegelringen vind ik echt afschuwelijk :r

Het grote voordeel van staal/titanium is ook dat het nauwelijks krast, iig veel minder dan zilver doet.

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 17:24

Eleionomae schreef:
Het grote voordeel van staal/titanium is ook dat het nauwelijks krast, iig veel minder dan zilver doet.

das goed om te weten. of ik er iets in wil laten zetten weet ik niet.

Nou een zegelring zie ik ook niet zitten. Maar moest ik er iets op moeten zetten, dan weet ik wel wat :D.

Ga eens rondkijken op internet bij andere merken. Was vandaag in de stad en in de etalage gaan kijken maar niet veel winkels hebben daar iets liggen voor mannen. Ben niet binnengegaan. Voel mij altijd verplicht om iets te kopen als mensen zo veel tijd steken in het helpen zoeken.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:33

gewoon direct melden dat je je enkel aan het oriënteren bent ;)

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 20:16

Heb de wijn en de ringen gecombineerd. Ga mijn vriend een fles wijn geven voor deze vakantie (ben een maand bij hem mogen blijven slapen zonder mee de huur te moeten betalen en dat zodat ik een vakantiejob kon doen) en aan een rood lintje de twee ringen hangen.

Ik ben vrijdag de wijn gaan halen. Helaas hebben ze nog niet veel binnen van 2008 dus raadde hij mij aan om eentje van 2005 te kopen. Het is een chateau de clap de gay geworden (een Pomerol voor de kenners). De wijn kan 15 tot 20 jaar bewaard worden. dus binnen 18 jaar gaan wij hem samen uitdrinken hopelijk :D

Toen ben ik naar de juwelier gegaan. Zo veel ringen!!!! Heb nu een idee wat ik wil maar de ringen voor vrouwen en mannen verschillen door het feit dat die voor vrouwen een edelsteentje hebben en die van de mannen niet. verschil in kostprijs: 90 euro. mannenring kost "slechts" 40 euro. gravering 12 per ring. Dus ben aan het twijfelen of ik nu eentje met steen zou kopen. Zelf vind ik die zonder mooier en zou het erg vinden om ring van 130 te kopen voor mij en voor mijn vriend eentje van 40euro. maar dan zou ik een smalle voor mij kiezen en een bredere voor mijn vriend. Ga ze maandag de 30e gaan halen. ivm maten die mss niet goed zijn, ik koop gewoon een ring voor mijn vriend en blijkt die niet te passen dan mag hij hem inruilen. de gravering gebeurt pas later.

Allemaal heel spannend:D. Ga er wel een opdrachtenreeks aan hangen :D voor ik hem het cadeau geef :D.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:46

klinkt goed!

Vrouwen ringen zijn indd gauw veeel duurder, maar indd neem een smalle en een brede van het zelfde model en je zit wat meer in prijs overeen.

Ik heb een andere passende ring van mn vriend meegenomen voor de maat, en daarna hem nog met ogen dicht laten passen haha :P

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 21:08

Eleionomae schreef:
klinkt goed!

Vrouwen ringen zijn indd gauw veeel duurder, maar indd neem een smalle en een brede van het zelfde model en je zit wat meer in prijs overeen.

Ik heb een andere passende ring van mn vriend meegenomen voor de maat, en daarna hem nog met ogen dicht laten passen haha :P

Dat kan idd als je vriend ringen draagt. De mijne dus helemaal niet :D.

Was wel verbaasd dat in zo'n moderne juwelierszaak de ringen "maar" 40 euro waren. echt mooie van Xen en Ernstes (denk dat dit het merk is dat ik wil) en zo... mmmm :D

Heb je er trouwens een heel verhaal aan gehangen, opdrachten of gewoon een romantisch moment gekozen om hem de ring te geven?

edit: voor de wijn is het een la croix de gay. la clap was een andere wijn