Aandacht voor Dorine bij radio Favoriet FM

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:58

echt superlief van je Lovers

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:08

Echt lief dat je ons zo op de hoogte houd. Bij mijn radio kon ik het ook niet te pakken krijgen jammer genoeg.

FriedaO
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:11

Probeer maar niet meer te zoeken. De livestream doet het niet en de terugblik op het leven van Dorine is inmiddels afgelopen, ze zijn al met het volgende uur bezig. Ik had verwacht dat het langer zou duren, maar helaas heb ik er verder geen invloed meer op. Ik ben de coordinator bij favorietFM trouwens, als jullie denken, wie is die Frieda toch. Ik heb met Dorine samengewerkt. Vandaar dat ik het ook zo graag goed had willen laten verlopen. Ik heb mijn best gedaan.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:12

frieda mocht het lukken kan jij dan een opname of zo hier op bokt zetten zodat de mensen die favoriet fm niet konden ontvangen het toch als nog kunnen beluisteren?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:18

Als ik het goed begrepen heb is het een vrij lang stuk, dat wordt om te downloaden echt een gigantische file. Dan kun je het veel beter op cd zetten zoals Joost al eerder aangeeft.
Jammer dat we het nu gemist hebben, maar onze kans komt nog wel Lachen

FriedaO
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:19

Ik ben woensdag even op het werk, daarna gaan we met een aantal mensen naar de begrafenis. Ik zal van de week informeren, of er een mogelijkheid is de band (volgens mij is het 10 of 15 minuten) op de site te plaatsen. Het wordt ook over gezet op cd. Peter en de familie van Dorine krijgten daar een exemplaar van. Mocht dit niet lukken, zijn er wellicht kopietjes te koop. Misschien kunnen we nog een paar dagen de uitzending op www.favorietfm.net zetten, zodat mensen die daar behoefte aan hebben, nog eens kunnen luisteren.
Ik ga erachteraan.
Is het trouwens handig dat ik via dit forum bericht of moet ik het op een andere manier doen?
Let me know.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:21

Dit forum is er wel erg handig voor Haha! Dan weet meteen iedereen wat er gaat gebeueren...