Ideeën gezocht voor kamer-makeover.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lisann__

Ideeën gezocht voor kamer-makeover.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 17:52

Sorry ik wist niet waar ik het moest plaatsen.

Ik wil mijn kamer weer in een nieuw jasje steken,
maar helaas laat mijn creativiteit nu afweten. :Y)
Daarom schakel ik de hulp in van creatief-bokt. :)

Mijn kamer is ernstig klein, met een schuin aflopend dak dus weinig ruimte.
Dit is de indeling:
(Het bed en de kledingkast moeten blijven, maar mag wel bewerkt worden de rest mag eventueel weg)

Afbeelding

1: Bed
2: Nachtkastje (zwart)
3: Kledingkast 1 (2e staat in een andere kamer)
4: het schuin aflopende dak, daaronder kan niets 'hoogs' staan.
5: Deur
6: Raam
(de donkergrijze streep rechts: die muur is zilver geverft, de rest van de muren zijn wit)

Zo ziet mijn bed eruit:
Afbeelding

Zo het kledingkastje(ongeveer):
Afbeelding

Het gordijntje wat er nu hangt(ongeveer):
Afbeelding

Kleur rechter muur: (de muur is ook zo hobbelig)
Afbeelding

Brand los! :D
Ik sta voor veel stijlen open, zolang het maar geen felle kleuren zijn. :)

Anoniem

Re: Ideeën gezocht voor kamer-makeover.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 17:54

Ik zou proberen iets met spiegels te doen, om je kamer groter te laten lijken. BIjvoorbeeld op de muur van je deur/kledingkast
Verder geen advies, ik ben juist wel van de felle kleuren :+

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 17:56

Spiegel is indd een leuke optie! :j

Er zit in de grijze muur ook een spiegel, allemaal kleine stukjes spiegel tegen elkaar geplakt.
Dat krijg ik er niet vanaf denk ik.

Edit: ook heb ik nog een hoop grote sierkussens voor op bed, die ik nog moet bekleden, dus stof/print ideeen zijn welkom. :)

hedwyghedika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:03

Wil je ook dat je spullen op een andere manier worden verzet? :D

Misschien is het leuk om je bed aan de andere kant van de kamer te zetten, ongeveer in het midden van de muur, daarnaast aan een kant je nachtkastje, en dan weer tegenover je bed je kledingkastje. Misschien kan je daarboven een leuke spiegel hangen? ;)

Je moet ook niet teveel kleine spulletjes in je kamer zetten, volgens mij wordt 'ie daar alleen nog maar kleiner van. :o

En misschien, als je het een leuke stijl vind, een soort van bordeauxrood, zodat het niet te fel is:D, met zwart en wit combineren? Bijvoorbeeld, zwart hout (bijv. je deur, raamkozijn of hoe je zoiets noemt) en dan je muren&plafond rood verven en 1 muur wit laten? Dat geeft een leuk effect, vrij opvallend. :)

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 18:06

hedwyghedika schreef:
Wil je ook dat je spullen op een andere manier worden verzet? :D

Misschien is het leuk om je bed aan de andere kant van de kamer te zetten, ongeveer in het midden van de muur, daarnaast aan een kant je nachtkastje, en dan weer tegenover je bed je kledingkastje. Misschien kan je daarboven een leuke spiegel hangen? ;)

Je moet ook niet teveel kleine spulletjes in je kamer zetten, volgens mij wordt 'ie daar alleen nog maar kleiner van. :o

En misschien, als je het een leuke stijl vind, een soort van bordeauxrood, zodat het niet te fel is:D, met zwart en wit combineren? Bijvoorbeeld, zwart hout (bijv. je deur, raamkozijn of hoe je zoiets noemt) en dan je muren&plafond rood verven en 1 muur wit laten? Dat geeft een leuk effect, vrij opvallend. :)

Ja dat vind ik indd wel leuk! :) Alleen die speilen van het bed zijn te hoog om het tegen dan andere muur te zetten.

Mireille

Re: Ideeën gezocht voor kamer-makeover.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 18:51

[UK] > [LZP]