Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Toen ik rond de 10 was, sliep ik in de weekenden bij hem (bezoekregeling) tot me 12 is dat zo gegaan. Toen heb ik als 12 jarig meisje me moeder opgebeld van: Mam, dit kan zo niet. Pap is steeds dronken, en ik vind hem eng (dat heb ik letterlijk gezegd). Ik heb tegen me vader gezegd dat ik niet meer bij hem wilde slapen en dat me moeder me kwam ophalen.. Het heeft allemaal niks uitgemaakt (ik zou als mijn 12jarig kind op me af kwam met de mededeling dat ze niet meer bij je wil/durft te slapen toch echt schrikken)!! Nu ben ik 21 en heb me vader al zo'n 4 jaar niet gezien. Geen idee wat hij allemaal uitspookt. Zijn zus/neefje en ouders zie ik nog wel vaak maar kijken me dan vuil aan.. Alsof ik iets fout heb gedaan?!
Me vader kent me vriend niet eens waarmee ik al meer dan 5 jaar ga en inmiddels mee samenwoon (1 keer in het begin van onze relatie gezien)..... Anyway.. Ik hoop voor jou TS dat het bij jou ECHT anders gaat lopen. Het is echt niet leuk om je vader zo te zien, en om je vader zo te kennen. Tenminste ik ken alleen maar schaamte voor me vader (aangezien ik erachter gekomen ben dat hij zelfs een schuld van 1000 euro bij de filmclub heeft, komop zo'n schuld van filmpies huren
)...... Ik hoop echt dat het bij jou gaat veranderen meis! Onwijs veel sterkte gewenst! Mocht je nog meer erover willen praten ofzo, me pb staat open!!
ginger18 schreef:Dat gaat helaas niet werken. Hij is al vaak op genomen en heeft al allerlei soorten hulp gehad. Ik denk dat hij er zelf niet echt vanaf wil komen.

.