tandenborstel gekocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 11:46

En die dingen zijn gewoon 6 piek, daarvoor kan ik bijna 3 pakjes oreo's kopen!
Maar de oreo's moet je natuurlijk wel wegpoetsen, dus daarvoor heb je een tandenborstel nodig... En een tandenborstel gaat veel langer mee dan 3x 16 oreo's... Zekerweten wel!
Ik kan er natuurlijk ook 2 mcflurry oreo voor kopen, zou dat slechter voor je tanden zijn? Of zou dat niet uitmaken???
Oreo's zijn voor mij niet eens zo heel zondig omdat ze alleen maar weipoeder bevatten, en dat mag ik niet, maar verder zit er geen verbodenspul in...
Sorry, ben een beetje onzinnig vandaag...

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:49

wat voor tandeborstel heb je gekocht?
zo'n hele cooole design?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 12:21

Ik wilde een aquafresh die zijn koppie kan bewegen en die van die schuine haren heeft... Maar niet de max, die is helemaal duuuuuuur...
Hadden ze m alleen in soft, en ik wil medium, dus ik kijken kijken en niet kopen, tot ik dus eentje zie met een beweegkoppie en zonder schuine haren (volgen jullie me nog) toen ging ik niet meer kijken en alleen maar kopen...
Moet zo eens kijken of hij nog een naampje heeft ook. Aquafresh Flex Top heet hij... toppie borstel!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:34

mmz ik heb pas een goede oral B nogwat!!
kan ook zn hoofdbewegen en heeft ook kortere haartjes en die zin blauw! hij is dus echt helemaal cool Cool

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 13:14

die van mij beweegt z'n hoofd én zn toppie... n echte grote stoere jonge t-borstel.

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 19:10

wanneer komen de mannen in de witte jassen met zo'n jas die je achter op de rug moet vastbinden langs??? *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*