Abtronic gekocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 11:40

oh ik schaam me dood, ik heb zo'n Tell Sell Abtronic (buikspierding) gekocht en ik zit hier nu te trillen achter mijn laptopje.

Met stroomstootjes worden je spieren aangespannen en daar wordt je natuurlijk erg strak van.....

Je moet 'm alleen wel 3 x per dag 10 minuten per spier gebruiken. Bedenk daarbij dat je buik uit drie spiergroepen bestaat en je bovenbeen ook, tel maar op en vergeet de andere spieren niet.....

Maar goed, eerst maar mijn buik (die gewoon plat is maar niet gespierd) om die goed te houden en dan het herstelwerk aan mijn bovenbenen....

Als ik weer helemaal figuurtje barbie ben, dan word ik promogirl voor de Abtronic!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:44

hahahahah wat coooooool!
ben benieuwd of het werkt hor!!

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:22

Ik zit nu te lachen achter mijn pctje (ook wel grappig gezicht, zit nl alleen). Zie nu nl. die reclame voor me waar iedereen zo enthousiast is over dat apparaat en dat je het dus overal kan gebruiken. Ben heel benieuwd of het werkt!!! Wel ons hier op de hoogte houden he? Kunnen we ook allemaal zo'n ding aanschaffen, heb je tenminste een smoes als je zit te bokken: nee hoor, ik train mijn spiertjes Verward

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 15:18

Ik ken iemand en die heeft hem ook. Het schijnt wel te helpen, alleen is het een beetje lastig want je moet van die gel onder dat ding smeren. Jakkes!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 15:26

nou het zal mij benieuwe als ie het geld waard is hoor ik het graag 't vriendje van m'n zusje heeft 'm ook maar vergeet 'm steeds

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 15:44

Dus over een tijdje Manon Swarzenegger *LOL* *LOL* *LOL*

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:01

me broer wil het ook gaan kopen maar me broer is al behoorlijk gespiert..... Nou ja zijn geld! En ik leen hem wel van hem hahaha

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:02

Hé,
heb je een digi cam?

Misschien kan je dan elke week een foto maken?

Als je resultaat ziet wil ik er nl. ook eentje!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:09

Haha,
Lachen hè? Ik heb er ook eentje, ik vind wel dat het werkt! Je moet alleen zorgen dat je niet meteen in de hoogste stand zet... Haha!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:27

Hoeoz niet Wing'?

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 20:07

Ehhh...lijkt alsof je stroomschokken krijgt.. *LOL* . Niet echt een prettig gevoel dus Kusje

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 01:00

wow vet!!!!!!!da lijkt me echt geweldig!!!werkt het goed???

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 21:02

VET!!!!!

Ik dacht altijd dat het onzin was, maar het werkt dus wel??

Na hoelang heb je dan zo'n super plat ,strak, gespierd buikje??? Dat wil ik namelijk ook wel!!! Mijne is wel plat maar niet strak en ook niet gespierd *LOL*

Ik wil echt op de hoogte blijven. Zijn de mensen die 'm al hebben echt zo enthousiast dat ze me ook zo'n ding aanraden of dat toch niet???

En voelt het niet eng??

Ikke wille wete Haha!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 21:12

wauw als ie werkt moet je het gelijk zeggen ga ik ook voor zo'n ding sparen kan wel een gespierde buik gebruiken haha

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 21:19

Hahah, vanmiddag zei Manon nog op de manege dat het wel helpt. Maar dat je er alleen zo lang mee bezig ben omdat je elke spiergroep dan 10 minuten moet doen, en dan het liefst drie keer per dag Bloos
Maar als je het op je kuiten doet schijn je nogal last van spierpijn te krijgen he Manon *LOL*

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 22:11

De grap is dus inderdaad dat ze aanbevelen om 3 x per dag 10 minuten dat ding te gebruiken. Maar dat is dus wel per spiergroep (3 op je buik, 6 op je benen en billen, en dan de rest nog mocht je dat willen). Dus ff snel: 9 x 10 minuten x 3 = 270 minuten op een dag mmm da's 4,5 uur. Dat gaat dus niet lukken.

Ik denk dat ik 1 x per dag benen en buik redt en dan misschien nog een keer mijn buik maar dan heb ik het wel gehad.

Op zich kun je het doen als je achter de computer zit, of tv kijkt of iets staat te doen (koken, strijken etc). Het werkt ook echt wel alleen net als met sporten IRL moet je dit ook wel volhouden. Moe word je er niet van en ik heb alleen in mijn kuiten (1 x 10 minuten ) spierpijn.

Ik ga in principe voor mijn buik, want die is wel plat, maar niet gespierd en daar zie het snelste dus resultaat. Voor mijn benen heb ik wel een jaar nodig.

Ze beloven (bij 3 x per dag 10 minuten) na 4 weken duidelijke verbetering. Ik trek er 3 maanden voor uit en op 1 november wil ik wat zien!

Ik houd jullie op de hoogte

Manon (vandaag 2 uur geabtronict.....)

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 12:25

Wat is er mis met die good old buikspier oefeningen? Dat gaat super snel! Toegeven, benen duren wat langer! Alhoewel ik nu bijna twee maanden Tae Bo aan het doen ben, en alles nu toch echt wel vorm begint te krijgen. Ik heb altijd lekkere stevige billen willen hebben en dat begint er nu op te lijken! Pling Plus het is heerlijk om te merken dat je conditie erop vooruit gaat! En.... mij moet je niet lastig vallen op straat, want ik schop of sla je zo knok out tegenwoordig! Haha!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 12:47

dat je niet tegelijkertijd iets anders kan doen?!?

Met de abtronic om lees ik, computer (werk) ik, kijk tv, kook, strijk etc.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 16:09

Hoi manon
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
werkt het echt? Ik heb er heel veel reclame over gezien enzo......

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 21:17

hahahahaha Manon Schwarszenegger

die wil ik zien!!!! Ik ben vrijdag denk ik weer op simonshaven Manon!!!!! Hihihii

xxxies Sor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 22:52

Ik zat eigenlijk te denken aan zo'n ding dat je als een riem draagt en dan "buzzt" als je je buik niet spant. Ik redelijke buikspieren (van al dat doorzitten->dressuurmiep Haha! ) maar ik vind mezelf vaak een beetje krom lopen/zitten en dan schijnt dit ook goed te zijn.Iemand ervaring met zo'n ding? Ze zijn ook niet zo gek duur namelijk

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 08:20

Ik ken ook iemand die zo'n ding gekocht heeft.
Nadat ze hem gewoon rond de buik geprobeerd had wou ze het eens om haar arm doen.
Alleen hij stond ietsje te hard ofzo. Krijgt ze van haar eigen arm een klap voor haar hoofd Haha!
*LOL* Lollig!