Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
shantal schreef:je kan der wel water ingooien maar het koelt niet goed, dus hij kan der uit klappen houd er wel rekening mee
en houd er rekening mee dat het niet best is voor je motor en dat alles eruit gepompt moet worden tijdens de repreatie
Ibbel schreef:shantal schreef:je kan der wel water ingooien maar het koelt niet goed, dus hij kan der uit klappen houd er wel rekening mee
en houd er rekening mee dat het niet best is voor je motor en dat alles eruit gepompt moet worden tijdens de repreatie
Onzin. Koelvloeistof zorgt er alleen maar voor dat je water niet bevriest, 's winters. Het zorgt 's zomers niet voor betere koeling oid.
En de hele handel moet toch leeg bij reparatie, en als er water in zit is dat een stuk minder erg dan wanneer er koelvloeistof in zit.
shantal schreef:het zorgt er niet voor dat je water niet bevriest,want als je in de zomer in de file staat en je koelvloeistof leeg is kan je ook niet verder meer rijden omdat je een kokende motor krijgt dan ,omdat de motor niet gekoeld word en je vin niet aan slaat.
en als je wel verder ermee door rijd dan kan je je kleppen eruit slaan
Mijn broer had vorige maand zijn radiateur kapot en zijn motortemeratuur steeg als een malle als hij stilstond. Zat geen druppel koelvloeistof meer in en het was toen zó heet buiten. Gelukkig is ie inmiddels weer gemaakt 
Ayasha schreef:Toen ik dit had zei mijn garagist zonder verder te vragen dat ik er niet meer mee moest rondrijden voor hij gecontrolleerd was

Ir111 schreef:Ayasha schreef:Toen ik dit had zei mijn garagist zonder verder te vragen dat ik er niet meer mee moest rondrijden voor hij gecontrolleerd was
Monteurs zeggen dit altijd, ook als je een brandgaatje in je bekleding hebt bij wijze van spreke.
TS: als je toch gaat rijden zet dan je verwarming zo heet mogelijk en voluit aan. Schijnt ook te iets te helpen?
"
Grapje heeft haar 1000 euro gekost. Mijn auto (japanner dus dure stukken) heeft me 250 gekost met een groot onderhoud enz inbegrepen.
)
Zie dat ze morgen al terecht kan en dan is het idd handig om effe daar te raken.
Ik raad alleen af om dat voor meer ritten te doen... Maar goed uiteindelijk is het mijn auto niet maar was alleen als waarschuwing bedoelt zeg maar... (humf dit komt helemaal fout over maar goed, ik bedoel het dus niet slecht.
) maar gezien TS me de indruk gaf dat ze er mee door wil rijden (kan ik helemaal mis hebben hoor dus correct me if I'm wrong! ) vandaar de waarschuwing...
shantal schreef:het zorgt er niet voor dat je water niet bevriest,want als je in de zomer in de file staat en je koelvloeistof leeg is kan je ook niet verder meer rijden omdat je een kokende motor krijgt dan ,omdat de motor niet gekoeld word en je vin niet aan slaat.
en als je wel verder ermee door rijd dan kan je je kleppen eruit slaan