Ben verliefd!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 19:42

Ja ik weet 't, jullie denken: Nee he Nikki!!! Niet weer....... Ja sorry mensen, wel weer!!!
Ik sta nu toch al bekend als mannenverslindtser dus verhaaltje meer of minder maakt ook niet uit he.... Haha!

Maar nu is het eg te erg voor woorden!!!
Ik ben eg helemaal in de wolken en en en poehhhhhh laat ik het hierbij houden: Lovers Kwijl

Nou kijk ik ging barbequen (of hoe je dat ook schrijft) bij mijn opa en oma, eerst 's middags nog naar de speeltuin daar. Had helemaal geen zin joh sta ik daar weer een uur.... Maar goed, ik kom daar zo, best grote speeltuin en er waren 4 jongens aan het voetballen he...... Ik loop langs en ja hoor, daar staat de hunk der hunken!!!!!! Lovers Lang, gespierd, bruin donker haar in een scheiding........ Kwijl OWWWWW
Echt mijn droomjongen!!! Ik schat dat hij ong. 16/17 is.... En goed voetballen dat hij kon joh.....
Maar ja, ik denk: Doorlopen die heeft vast al een vriendin en ziet mij echt niet staan he........

Dus ik maar beetje bij die kabelbaan staan, draai me om naar die jongens staattie te kijken!!!!!!!!!!
Ja is toeval denk ik he... Maar weer omkijken: Kijkttie weer echt de hele tijd, ja ondertussen ook voetballen maar alssie stil stond stond hij te kijken!!!
Dus ik ook de hele tijd kijken hihi......

Toen moest ik naar huis Boos! Normaal zit ik altijd te zeuren gaan we nou, maar nu kon ik daar natuurlijk nog wel uren blijven staan!!!

Zal even uitleggen: als ik naar huis ga daar (naar opa's en oma's huis dan) dan moet je eerst terug lopen van achteruit de speeltuin naar de ingang en dan uit het hek weer naar achter zeg maar, want achterin de speeltuin zit geen uitgang...

Dus ik langs die voetbal veldje lopen en hij kijken en ik ook en ik was er voor bij maar bleef dus de hele tijd achter me kijken....... En hij bleef ook maar kijken.... Ik uit dat hek dus kwam er zeg maar weer langs....... Mijnz usje moest nog effe berg op en af rennen met mijn paps dus ik ging dara effe zitten met mijn gezicht naar die jongen toe en heb hem de hele tijd aangekeken en hij mij Lovers Toen moest ik gaan Verdrietig en heb nog de hele tijd achterom gekeken en hij heeft mij nagekeken.....

Ik weet dat het zinloos is, ik zal hem waarschijnelijk toch nooit meer zien....... (ik ga nu wel vaker naar die speeltuin hihi *LOL* ) Maar ik kan hem echt niet vergeten gewoon!!!!!

Sorry voor al dit gezeur, maar heb ik wel vaker last van, maar nog nooit zo erg als dit!!!!!!

Lovers Lovers Lovers Kwijl Kwijl Kwijl

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-07-29 20:45 ]</font>

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:49

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Haha!

Nou nik laat het nou eens bij deze en ik hoop voor je dat jehem nog eens ziet en dat jullie ooit gaan trouwen!!!!!!! Party!!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 19:52

Hahahahaha hoop 't ook Debbie!!

En met: 'hij is bruin' bedoel ik: bruin van de zon Pling

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:53

Debbie, ik vind het een goed idee dat je daar voorstelt Lachen .

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:57

hahaha nou dat ging over de mijne zou ik die van mij er ook maar bij zetten:

ik zwem de laatste tijd in het zwembad de krommerijn openlucht zwembad (cool dat het daar is)

En een jongen die bij mij op de hoek woont komt naar mij toe en zegt ''die jongen daar vindt je vriendin leuk'' dus ik zo botte reactie : ''ow nou leuk .........'' (maar had die jongen nog niet gezien)
dus effe later komt die terug zeg die tegen mij heb jij een vriend dus ik zo NEE!!!!!! hij: ''op wat voor types val je'' : ik zeg zo :"ga weg doeidoei'' dus effe later komttie weer zegtie:'' hij heet ricardo en hij si 14 jaar!'' ik zo ''fijn voor hem en ik heet debbie eb ben 13 jaar'' dus effe later zag ik die ricardo en ben helemaal in love op ehm want hij is zooooooooo lekkur maarja hij vindt mij vriendin volgens mij leuker maar ik ben heeeeeel aners dan haar dus het zou toch wel nooit wat worden! Scheve mond\ Boos! Boos!

xxxxxxxxxxxx debbie

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 20:04

maaruhhhhhhhhhh eigelijk was dit topic van nikki!!!!!!

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 20:20

ach... love-stories..... Knipoog