hooien..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 16:05

mn ouders zijn bij jettiena aan het hooien Haha! (kennis) daar zijn ze op bezoek in 't weekend. ik ben wel jaloers hoor het is daar heel leuk en ze hebben 4 paarden maar jetien is ziek dus t ging niet. maar ik hoop dat ze veel foto's maken ken ik ook gaan lachen Haha!
(met hooien moet je toch geen zomerkleding aan vanwege t stof etc? drie keer raden wat ze aan hebben Haha!)

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:18

Ik hooi meestal wel in korte broek......dom dom dom ja dat weet ik wel maar anders is het niet uittehouden...ik heb aan het eind van de dag wel allemaal schrammen op m'n benen maar ja...ik heb altijd veel lol. Haha!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:26

Die plukken hooi prikken altijd zo in je benen. Ik heb er net trouwens een uur rijden op zitten. Ging echt goed, maar was wel warm, net als met hooien.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:30

haha niet vanwege het stof hoor maar vanwege de prikkels die in het hooi zitten (stro is nog veel erger) je komt onder de prikkels te zitten en idd allemaal rode schrammetjes Boos!
euh ja ik ben ook wel eens wezen hooien in een korte broek Koe

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:46

Ik heb ook door schade en schande moeten leren. Wij moesten balen van het veld afhalen en ik had natuurlijk een korte broek aan en korte mouwen. Mijn bovenbenen en mijn armen zaten onder de kleine krasjes. Dat is toch niet echt een prettig gevoel. Nu heb ik altijd een lange broek aan en een shirt met lange mouwen. En het maakt niet uit hoe heet het is, maar ik hoef die krasjes niet meer *LOL*

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 17:48

gaat er iemand rond mijn buurt nog hooien? (of rond purmerend) ik wil wel helpen Haha!
t lijkt me echt heel leuk!