De laatste tijd wordt de ochtend krant rond half 9 bezorgd. Vind ik best wel laat, want meestal ben je rond die tijd al weg. Dus mijn vraag zit er geen bepaalde tijd waarvoor de ochtend krant bezorgd moet worden?
voor 7 uur moet ie in de bus liggen.. ik heb eerst altijd de krant bezorgd, om vier uur ging de vestiging open en kon je je kranten komen halen, voor 7 uur moeten ze in de bus liggen.. bel gerust als ze te laat zijn, daar krijgen de bezorgers gelijk problemen mee, als je drie keer te laat bezorgd hebt, krijg je namelijk geen bonus (1x per drie maanden bij goede service)
Stephaniiee_
Geplaatst: 28-06-10 20:46
welke krant is het?
Ik bezorg de telegraaf (smorgens) en die moet voor 7uur in de bus liggen...
Die van mij is er al voor half 5. Zou er ook zeker niet blij van worden als ie er pas om half 9 is. Hoop dat dat belletje wat geadviseerd wordt zal helpen.
Bij ons wordt hij meestal rond half 7 - 7 uur bezorgd (is ook Volkskrant). Half 9 is wel heeeul laat zeg..
Rebel_Jits
Geplaatst: 28-06-10 21:04
De bezorger krijgt waarschijnlijk minder betaald als jij opbelt (met je klacht). Ik kreeg 25 cent minder per klacht ofzo. Dus gewoon bellen als die weer eens te laat is! Nu denkt diegene gewoon lui te kunnen zijn en dat hoort echt niet met een krantenbaantje. Als je kranten loopt, moet je er vroeg uit. Dat weet iedereen!
De Volkskrant, Ad, Trouw en Het Parool zijn van de persgroep. Hun ochtendkranten moeten voor 7 uur bezorgd worden.
Zijn ze te laat dan kan je daar een klacht over indienen. Die gaat dan van de afdeling klachten naar het distributiebedrijf. Die geven het dan weer door aan de persoon die over die wijk gaat. Vervolgens spreekt die de bezorger aan.
Bij 3 klachten van 1 adres word iets een ernstige klacht. Daar word niet alleen de bezorger op aangesproken maar ook de persoon boven hem. Ze zijn daar nogal streng in.
(Mijn Pa werkt voor de persgroep in het distributiebedrijf. Hij gaat vaak zelf op onderzoek uit als er vaak een klacht is op 1 adres. Je hoort soms hilarische dingen: Bv iemand die klaagt dat ie al 2 weken geen krant krijgt, blijkt z'n buurman hem te jatten. Offe persoon die z'n krant te laat kreeg in de winter, moest de bezorger 2 km over een ongestrooid pad moest lopen in plaats van fietsen)
Alle ochtendkranten moeten voor 07.00 uur in de bus liggen. Even bellen naar het distributiepunt, zij zullen dit met de bezorger overleggen. Het kan zijn dat de bezorger een dubbele wijk heeft maar officieel moeten de beide wijken dan alsnog voor 07.00 uur in de bus liggen. Even een belletje plegen dus!
Toen ik kranten liep moest om 7 uur de laatste in de bus zitten Anders was het "oud nieuws".
thaampjee
Geplaatst: 29-06-10 18:06
Ik loop ook kranten, bij mij moeten ze ook in de bus liggen om 7 uur. Loop de stentor, volkskrant, trouw, algemeen dagblad en het nederlandsdagblad! (En nog meer )