Iemand ervaring met de dual sim gsm's? Ik loop nu met 2 gsm op zak 1 van werk en 1 prive, Nu heb je van die gsm waar je 2 sim kaarten plaatst in 1 telefoon Mijn vraag iemand ervaring hier mee??
Mijn huisgenoot heeft er 1, omdat ze een Nederlands en Belgische simkaart heeft. Samsung heeft een dualsim telefoon die er ook nog eens leuk uitziet. Telefoon zelf is ook best fijn en het werkt best handig. Met 2 telefoons rondlopen is tenslotte alles behalve praktisch (volgens mij zat er ook een extra batterij bij, dus als die op is kan je de ander erin doen en die dan opladen ipv je telefoon aan het stopcontact hangen).
http://www.dualsimstunts.nl/dualsim-tel ... DgodMHJ7Kw Via internet is het wel te doen om aan te komen, volgens mij was zij in de stad alle winkels afgegaan en overal zeiden ze dat ze die niet hadden en bij de laatste zei er 1 heel snugger nee hebben we niet, maar via internet wel gewoon hoor
Volgens mij is er niet zo heel veel keus verder, de meeste met dual sim hebben die van Samsung. Ik heb die telefoon iig al een paar keer gespot in België!
de goede telefoons (bv van samsung) werken erg handig en zijn zeker aan te raden. Verwar deze niet met de Chinese gsm's die allemaal dual sim hebben. Deze zijn namelijk alles behalve handig.