Mitxa schreef:Het ergste aan marktplaats wat ik heb meegemaakt, ik had mijn scooter te koop staan daarop. Maken mensen via e-mail een afspraak met je en dan komen ze gewoon niet opdagen! 3 keer gehad, zonde van je tijd. Voorderest met andere dingen is het altijd wel goed verlopen. O-nee 1 keer opgelicht met telefoon kopen *bloos* had 100 euro aanbetaald en natuurlijk nooit geen telefoon gezien, baal daar nog steeds van! Sinds dien als ik iets koop op mp haal ik het altijd op! Op bokt vertrouw ik het trouwens wel.
Ik heb goede en slechte ervaringen. Mensen die niet op komen dagen. Of mensen die iets zograag willen hebben dat als je na een halve dag niet terug mailt ze je op gaan zoeken in het telefoonboek en heel je familie plat gaan bellen om te vragen waar je woont. Er zitten echt gekken tussen. Of vaak zat mensen die reageren/bieden en achteraf helemaal geen intresse hebben. Ik doe zelf echt geen grote aankopen meer via sites zoals MP ik ben al zo vaak voor de gek gehouden, ik koop nog wel duurdere dingen via internet maar de goedgekeurde webwinkels.