We gingen zwemmen in een meer of weet ik veel hoe dat heet? In het midden van dat meer was een flot, een vierkant waar je dan op kon.
Ik ging daarheen zwemmen met die vriendin, mijn 2 zusjes, vader, vader van m'n vriendin en haar zusje en oma. Op het flot zaten allemaal jongens, ik en vriendin erop en binnen no time waren we er natuurlijk af geduwt.
Mijn vriendin er steeds weer op maar ik bleef lekker in het water....
Zo'n jongen sprong de hele tijd mijn kant op van dat flot, maar ik denk, ach laat hem doet hij om te pesten...
Dus ik wegzwemmen roept die jongen: He meisje kom eens! Dus ik zeg: Nee. Hij de hele tijd roepen en die andere jongens ook. Ik ging met vriendin weer terug zwemmen naar caravan (staat aan het water). Hun nog steeds roepen: Meisjes kom eens!! Dus vriendin roept: Kom maar hierheen!! Met het idee dat ze toch niet zouden komen...
Maar wel dus!!! Nou wij daar op die stijger zitten en hun ook, ja erg boeiend... Gaan ze modder gevecht houden
Wij hadden trouwens al helemaal afgesproken hoe oud we zouden zijn, mijn vriendin is 11 en ik 13 maar we zouden zeggen dat we 12 en 14 waren, maar ze hebben er helemaal niet naar gevraagt....Toen gingen ze weg die andere jongens (ze waren met zijn 4en) hadden doei gezegt en gingen weg, die andere jongen, die steeds mijn kant op sprong van het flot, bleef staan en vroeg naar mijn adres. Ik gezegt maar kon hij toch niet. Toen ging ook hij weg.
Toen kwam er nog een meisje, vriendin van mijn vriendin. En we gingen die jongens achterna en dat meisje vroeg die jongens's nummer voor mij, zijn we naar kantine gelopen voor pen en papier. En nu heb ik zijn nummer!!!!!!!!!!!!
Of we nu hebben weet ik niet, volgens dat meisje wel, want zij zei: oke jullie hebben nu verkering!!Zo ziet hij eruit: Hij heeft in zijn linkeroor een gouden ringetje, heel klein, staat wel stoer! Heeft donkerblond haar met blondeplukken, in een scheiding. En is een beetje stevig maar niet dik ofzo. Hij is bijna 14 en hij rookt...
Ik ga hem zekers opbellen om nog iets af te spreken!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-07-27 19:25 ]</font>