Vakantie...leuk maar......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 19:06

Ik vind vakantie heel erg leuk maar ik had net voor de vakantie een paard gekregen. Ik had haar net 3 weken en toen moest ik alweer naar Spanje voor 3 weken. Verdrietig Ik ben nu net aangekomen en de bijrijdster rijd haar vandaag nog maar morgen ga ik gelijk naar haar toe. De hele vakantie heb ik aan haar gedacht en ik wou eigenlijk wel naar huis. Missen jullie ook allemaal de paarden zo als je weg bent?!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 19:21

Nee hoor, geen seconde, ik neem haar gewoon mee namelijk. Behalve als ik naar Engeland ga, maar dat is meestal niet langer dan een week. Bovendien heb ik een vaste bijrijder, een dijk van een vrouw, die goed voor mijn paard zorgt.
Trouwens, ik heb afgelopen weekend in Engeland maar drie keer regen gehad, twee keer 's nachts een buitje, een keer 's middags tien minuten. Verder de hele dag zon. Zeg dus NOOIT meer dat het altijd slecht weer is in Engeland.

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 19:25

Dat is beter als je haar mee kan nemen. Party!!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:55

Verschrikkelijk! Verdrietig
Kben een weekje aan zee geweest, en iedere dag als ik op het strand lag dacht ik aan hoe lekker ik met Pinky had kunnen spelen in de zee... En dan miste ik hem kei erg. Damn wat ben ik in een jaar tijd aan mn schatje gehecht geraakt.. Nou ja 2 jaar tijd Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 07:14

een beetje.
maar ik vind het ook wel eens lekker om 2 weken nergens aan te denken.
Ik denk wel aan hem hoor en neem ook latijd een foto met lijst mee in m'n koffer voor naast het bed.
Ik weet dat hij super goed staat bij mensen die even dol met 'm zijn als ik ben en dat ie altijd als ik ook weg ga zelf een lekkere vakantie van dag en nacht weiland heeft.
wat wil ik nog meer?

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 13:16

kmis ze wel altijd.
al weet ik dat er goed voor ze gezorgt zal worden
ik ga me toch afvragen.
gaat t wel goed
is er niet eentje ziek
maar ja
groetes en bokjes siouxsie Koe

--------------------------------------------------
tinkers zijn tegek ginger en joris vooral

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 17:21

Meestal mis ik ze wel. Ik vind het ook wel eens leuk om in een ander land te rijden en te kijken hoe ze daar met paarden omgaan, maar ik ben altijd superblij als ik weer terug ben.

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 22:18

Heb dus inderdaad ook net een paard en ik denk vaak aan haar. Ze kan mij heel lief troosten als ik het ff niet zie zitten.
Maar heb elke keer in mijn hoofd dat ik wordt gebeld door de eigenaar van onze stal met de mededeling dat er iets met Meis zou zijn.. Zucht moet er niet aan denken. Maar toch...

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:25

Heeeelllll erg!! Ga volgende week weg en heb nu al heimwee naar m'n paard!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:27

Ik heb hem dus echt verschrikkelijk gemist he!! niet normaal gewoon!!!! Verdrietig Ik ga nooit meer op vakantie zonder hem.. volgend jaar ga ik met hem op ponykamp Haha!