Omdat beide bh’s naar aanleiding van het sportbh- en maatadvies niet pasten heb ik nog een andere maat besteld (kleiner). De andere bh voldeed sowieso al niet in de eisen die ik had aangegeven in het sportbh advies. De kleinere maat bh gaf wederom geen steun. Deze heb ik teruggestuurd en heb verzocht mijn geld terug te storten omdat beide bh’s niet genoeg steun gaven en ik hier in het advies uitdrukkelijk om gevraagd heb. Zij kwam hierop met het idee om nog een maat kleiner te passen (dat zou dan maat B worden terwijl ik D/E heb). Ik heb gezegd dat dit nergens meer over gaat en dat de pasvorm gewoon niet goed is.
Mevrouw van Elmpt weigert nu mijn geld terug te betalen. Ik heb al een brief gestuurd naar haar met daarin dit hele verhaal en een termijn om te reageren. In deze brief heb ik haar ook in gebreke gesteld. Via e-mail heeft zij bevestigd dat ze de e-mail heeft ontvangen. U raad het al.. er wordt niet gereageerd. Na een, nu toch wel erg boze, mail van mij krijg ik de reactie; “Ik zal dit weekend reageren.” Dát is niet de afspraak en ik heb nog steeds geen geld terug.
Dat weekend heeft ze inderdaad gereageerd (op zondagavond om half 12

Heeft iemand nog tips om mijn geld terug te krijgen? (Graag wel even goed lezen wat ik al gedaan heb, tips als aangetekende brief versturen heb ik niets aan, ze heeft bevestigd de brief ontvangen te hebben).
Even voor de duidelijkheid; het geheel heeft veel langer geduurd dan 7 dagen dus de regeling van binnen 7 dagen terugsturen en je geld terug is denk ik niet van toepassing om dat ik daarna dus nog een andere maat heb ontvangen etc. Overigens heb ik geen rechtsbijstand en ben geen lid van de consumentenbond.