27 juni is ie jarig en hij zeurt al 3 maand of ik al wat voor zijn verjaardag heb.. 'neeeeee natuurlijk niet'
vraag je wat hij wil hebben? nee dat wist ie dan ook niet. Hou op te zeuren dan..
Nu ben ik er denk ik eindelijk uit... want hij heeft zijn zinnen gezet op een dolce gusto.
de reden waarom hij die wil? nou ons gewone 'ouderwetse' koffie apparaat dat duurt hem te lang en is te veel werk. en een senseo? nee joh das toch niet te zuipen?! (zijn woorden)
Nu drink ik zelf geen koffie en ja lijkt me best handig zo'n apparaatje waarmee je lekker 1 kopje koffie mee kan maken.
nu mijn vraag: wie heeft er ervaring met die dingen? is het dan echt zo'n lekkere koffie? en waar zijn die cups te verkrijgen?
ik was gaan kijken maar wil toch echt niet meer uitgeven dan 150 euro,(ga liever shoppen bij divoza ofzo
) dus kom ik uit op de goedkoopste variant of marktplaats? is dit te doen voor die 2 kopjes koffie per dag of is dat echt een onding?ik hoor het wel! goedkope adresjes zijn natuurlijk ook altijd welkom!

) Speciale smaakjes met twee cupjes is wat duurder en wat bewerkelijker maar gewone koffie met 1 cupje is wel te doen. Sowieso vind ik het heel makkelijk werken. Beter dan de senseo met die vieze natte pads....
dat is serieus de lekkerste koffie die ik thuis ooit gedronken heb. Cups haal je gewoon bij de AH. (Of je neemt voorraadjes mee in duitsland, zijn ze net een eurootje goedkoper)