Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Ik zit te denken aan een kleding ruil,dus dat je kleding kan ruilen.Ik zorg dan dat de groep steeds groter wordt.
en natuurlijk opletten op aanbiedingen 
rakni schreef:voor vlooien heb ik goede ervaringen met tea tree druppels in de nek. maar mijn kat vindt dat zo verschrikkelijk dat ik dat maar niet meer doe.
Zolang ze geen vlooien hebben is het echt onzin en ook nog eens duur om vlooienmiddelen te gebruiken. daarnaast is het ook niet bepaald lekker spul. zeker frontline niet. wij hebben al zeker 17 jaar honden en nu ook een paar katten en we hebben ooit 1x vlooien gehad. uitgeroeid (met tea tree olie) en daarna nooit geen last gehad. tea tree olie werkt hier gewoon super voor. vlooien vinden tea tree olie verschrikkelijk dus die komen echt niet meer in de buurt van je hond. dus die hebben niets om in te bijten en sterven uit. daarnaast goed stofzuigen en evt. 2x per jaar een spuitbus door de kamer heen en het is klaar. evt. kan je voor een paar maanden wat agressievere middelen gebruiken maar daarna is dat echt niet meer nodig. zolang je er maar voor zorgt dat je ook goed ontwormd.