Borstvergroting? Wie oh wie ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:44

he ik ben al 21 hoor!!!

maar als je soms meiden van 13/14 ziet lopen dan heb je zoiets van uhm zijn jullie 13, 16 of 23 Verward ligt t aan mij of is leeftijd niet meer goed te schatten, ongeacht cupmaat hoor, maar ik zie dus echt niet of iemand 14 16 of 18 is, echt niet!

maar in mn profiel, daar sta ik toch niet zo bijzonder op?niet in supersexy kleren of bikini iig Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:56

Sjuimpje schreef:
Over bh's gesproken,
het lijkt tegenwoordig wel of je bij de H&M en Hunkemoller alleen nog maar vlotte kan krijgen met een voorgevormde en iets gevulde cup Verward


Ja he, alles is bijna pushup. Bij de H&M bijna alleen maar.
Ik vind ook de laatste tijd dat ze bij de H&M alleen nog maar kleine maatjes hebben.

Naar een C/D moet ik echt goed zoeken.
Aangezien ik waarschijnlijk nog steeds niet gestopt ben met groeien van die dingen ga ik nog niet echt BH's van 50,- kopen.

Heb der al genoeg na 2 maanden weg moeten doen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 17:09

Renske20 schreef:
he ik ben al 21 hoor!!!

maar als je soms meiden van 13/14 ziet lopen dan heb je zoiets van uhm zijn jullie 13, 16 of 23 Verward ligt t aan mij of is leeftijd niet meer goed te schatten, ongeacht cupmaat hoor, maar ik zie dus echt niet of iemand 14 16 of 18 is, echt niet!

maar in mn profiel, daar sta ik toch niet zo bijzonder op?niet in supersexy kleren of bikini iig Haha!


Het "fijne" is dat die meiden het vaak leuk vinden dat je hen een "stuk" ouder schat dat ze zijn Knipoog, dus niets van aantrekken hoor! Ik heb dat dus ook hé ... ik schat de meeste "jonge tieners" als "jonge twintigers" . Toen ik die leeftijd had was ik nog echt "platvloers vanvoor" Schijnheilig ...
Met m'n 20ste was ik zwanger van mijn zoon, en ik kwam voorbij een school gewandeld waar ik vroeger les had ... ik werd bij m'n arm gegritst en moest "mee naar de directeur" ... ik was nl aan het spijbelen wist de dame in kwestie (mij totaal onbekend) me te vertellen .... nu ja, ik dus mee. Hebben ze er m'n "oude" dossier uitgenomen en tot hun verbazing klopte m'n verhaal dat ik wel degelijk afgestudeerd was Tong uitsteken Haha! Haha! Haha! ... Dat ik rond en gezond zwanger was vonden zij dus geen reden om me niet als "verdacht van spijbelen" te beschouwen (vraag me af "wat" hun leerlingenbestand dezer dagen inhoud Verward) ik zie er dus jonger uit dan dat ik ben (en als je ouder begint te worden is dat dan weer héél erg fijn Haha!)

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 18:16

Haha sonja,joh lachen!
Idd ik zie er ook jonger uit en dat heeft zijn nadelen.Een doos make-up doet wonderen voor mij.
Omdat ik er jonger uitzie denken veel mensen ook dat mijn verstand ook jonger is,dus als ik iets niet weet en er intresse in toon denkt men meteen dat er een hele simpele uitgebreide uitleg nodig is omdat ik dat vanzelf wel leer als ik ouder word.Haha en dan te bedenken dat ik enorm veel weet en bijna altijd de oplossing voor hun neuzen neerleg.Blijkbaar mag ik niet vragen naar dingen waar ik iets meer over wil weten.Blijkbaar heeft jong zijn en blont zijn met elkaar te maken.Dat iriteerd me vaak ja.
Ook heb ik weinig vind ik zelf al is het niet echt zo.Ik moet ook daarin flink moeite doen om mezelf ouder te laten lijken.Mmmmm denk dak nu eens naar de winkel ga.......

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:25

Oh ja, met 21 ben je écht volwassen... Tong uitsteken ik ook bijna hoor, nog éven wachten!
Ik wordt ook steeds jonger geschat, vorig jaar nog 16. Het werd niet gezegd, omdat ik toch wel 'wijs' voor m'n leeftijd was en omdat ik het al over autorijden had en zelfs m'n rijbewijs bleek te hebben. Op een gegeven moment werd mij dan ook gevraagd hoe oud ik dan was, nou, twintig. Yikes, had ze me echt nét achttien gegeven... En ik had nog wel gezegd dat ik een jaar over m'n rijbewijs had gedaan! Dozen make-up smeer ik er niet op, ik hoop dat ze me nog steeds 4 jaar jonger schatten als ik dertig ben, is toch wel voordelig Knipoog Aan de andere kant, ik val absoluut niet op jongere mannen, dus da's dan toch niet zo handig!

Ulbe toch, age don't matter.... Ik ga er echt niet op in Lips are sealed Haha!

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 19:53

Mij wordt regelmatig gevraagd of ik oppas ben van beroep
Als ik zeg dat dat mijn dochter is, wordt ik meewarig aangekeken. Als ik zeg dat ik 18 ben, geloven de meeste mensen het wel. Ben toch echt 28 Huilen
Ik ben overigens niet blond Haha!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 13:49

HEMA ruleerd, daar kan je vet relaxte topjes kopen o:)

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:18

Ik heb gister inkopen gedaan in lingerie! en jeej ik heb alweer een cubje groeter, b75 en zelf een c75 gekocht die prefecht past maar dat zal wel een foutje zijn. Gaat toch snel nu Tong uitsteken Maar ik groei nu echt in de breedte ook Scheve mond
Verder heb ik een super leuke push up bikini van hunkemuller. Met blauwe streepje's bruin en groen dacht ik. Echt leuk en het push bestwel op Haha! *LOL*

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:24

Ik heb mijn borsten anderhalf jaar geleden laten vergroten. Ik had cuppie nix en was daar erg onzeker over. Voor de mannen hoefde ik het niet doen. Ik heb al 8 jaar een vaste relatie en aan aandacht van mannen geen gebrek. Ik heb het puur voor mezelf gedaan. Ik ben dus van AA naar B/C gegaan, en o wat is het nu leuk om lingerie of bikiki's te kopen.

Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:43

Ik vind het wel grappig dat ik dit topic nu lees. Ik loop er namelijk al een tijdje aan te denken om een borstvergroting te nemen. Ik ben nu 21 en heb een a cupje. Ik heb altijd gedacht dat het wel wat meer zou worden maar dat is dus niet zo gebleken. Ik vind de cup die ik nu heb gewoon niet bij mijn lichaam passen. Ik wil gewoon een maatje groter en er gewoon nog natuurlijk uitzien.
Ik word er ook heel erg onzeker van dat ik zo weinig heb. Ik ben van mezelf erg onzeker en als ik dan een opmerking krijg dat ik er wel als 15 uitzie dan weet ik dat ik daarboven moet staan maar diep van binnen word ik wel heel erg gekwetst.
Ik heb een periode gehad dat ik heel erg met mijn schouders naar voren ging lopen en heel erg in mijn schulpje kroop ik was gewoon heel erg onzeker. Nu gaat het wel wat beter maar ik voel me nog niet echt lekker. Als ik het zou laten doen zou ik het puur voor mezelf doen, omdat ik denk dat ik er zekerder door zal worden. Ik hoef het niet voor de jongens te doen want ik krijg nu ook al genoeg aandacht van ze.
Ik ben er nu echt al een half jaar serieus over na aan het denken om het te laten doen. En ik denk dat ik het uiteindelijk toch zal laten doen. Ik zla me er gewoon een stuk lekkerder door voelen.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:04

Over het algemeen vind ik dat iedereen dit kan laten doen,mits ze het om de juiste redenen doen.Gewoon voor zichzelf.
Waar ik nou echt geen begrip voor kan opbrengen is voor de mensen die eerst het minimale hadden en naderhand zowat lolo ferari(wat een naam) zijn.Nee dat is iets wat ik niet begrijp.Ook niet als je er veel geld mee kan verdienen.Ik kan me niet voorstellen dat je gelukkig bent als je zo ontzettend veel meet te sjouwen hebt.