ik word even helemaal gek denk ik,..
voor anderhalf jaar geleden kreeg ik iets met een jongen waar ik heel gek op was..
heb toen ook een topic hier al eens geopend dat hij weer naar zijn ex was gegaan waar hij een zoontje mee had. hij mocht zijn zootnje niet zien enz enz.. en als uitweg had hij gekozen maar weer bij ziijn ex in te trekken....
hier hebik ook heel veel verdriet van gehad... 2 weken heeft hij bij zijn ex gewoond, toen kwam hij weer huilend bij me terug...
weer opnieuw een relatie opgebouwd.. maar omdat hij gewoon zo vreselijk met zijn zoontje in de maag zat,
was hij er niet helemaal bij met zijn hoofd.. en waardoor ik dan gehumeurd van raakte..
en dan krijg je irritaties.. nja noem maar op. dus ik heb me spulle gepakt en ben er vandoor gegaan.. nu 8 maand later
ik een relatie tussendoor gehad... maar dit werkte niet.. jongen was te opdringerig en wilde mijn leven bepalen.. hier nu een eind aan gemaakt... kom ik bij mijn beste vriendin... de schoonzus van mijn ex(1e).. en zit hij daar... nu zit ik weer met mijn gevoelens in de knoop.. weet niet wat ik moet er weer aan beginnen of niet.. hij heeft met zijn ex alles nu GOED afgesloten.. maar ik weet het niet meer... ik weet wel dat ik er een aantal vijanden bij krijg en wat mensen die er zowieso niet achter zullen staan. maar ik weet niet meer wat wijs is op dit moment,,....
\
Laatst bijgewerkt door Nadia op 09-05-10 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typfout in titel verbeterd