Relatie.. wat moet ik nou??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_charmeur

Relatie.. wat moet ik nou??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 15:11

ik word even helemaal gek denk ik,..

voor anderhalf jaar geleden kreeg ik iets met een jongen waar ik heel gek op was..
heb toen ook een topic hier al eens geopend dat hij weer naar zijn ex was gegaan waar hij een zoontje mee had. hij mocht zijn zootnje niet zien enz enz.. en als uitweg had hij gekozen maar weer bij ziijn ex in te trekken....
hier hebik ook heel veel verdriet van gehad... 2 weken heeft hij bij zijn ex gewoond, toen kwam hij weer huilend bij me terug...
weer opnieuw een relatie opgebouwd.. maar omdat hij gewoon zo vreselijk met zijn zoontje in de maag zat,
was hij er niet helemaal bij met zijn hoofd.. en waardoor ik dan gehumeurd van raakte..
en dan krijg je irritaties.. nja noem maar op. dus ik heb me spulle gepakt en ben er vandoor gegaan.. nu 8 maand later
ik een relatie tussendoor gehad... maar dit werkte niet.. jongen was te opdringerig en wilde mijn leven bepalen.. hier nu een eind aan gemaakt... kom ik bij mijn beste vriendin... de schoonzus van mijn ex(1e).. en zit hij daar... nu zit ik weer met mijn gevoelens in de knoop.. weet niet wat ik moet er weer aan beginnen of niet.. hij heeft met zijn ex alles nu GOED afgesloten.. maar ik weet het niet meer... ik weet wel dat ik er een aantal vijanden bij krijg en wat mensen die er zowieso niet achter zullen staan. maar ik weet niet meer wat wijs is op dit moment,,....
\
Laatst bijgewerkt door Nadia op 09-05-10 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typfout in titel verbeterd

Zonnetje81

Re: Relatie.. wat moet ik nouw??..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 15:15

Als je echt gek van hem bent en denkt dat het nu wel gaat werken...waarom niet? Dan kan je nooit denken van: had ik maar of met het gevoel zitten van: als als als als.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 15:20

willen jullie allebei voor elkaar gaan? ook je ex, die al eerder naar zijn ex is vertrokken? alleen als het van beide kanten zeker is dat jullie samen het weer willen proberen, dan zou ik het doen. Maar als hij nog in dezelfde situatie zit met zijn ex lijkt het me geen slim idee, bespaar jezelf dan (toekomstig) verdriet en bedenk dat je ex vast niet de enigste leuke man op aarde is. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 19:49

Ik zou mezelf als ik jou was een hoop verdriet besparen, en hem uit mijn hoofd zetten.
Er zijn heel leuke jongens die niet emotioneel gebonden zijn aan ex-en en kinderen, daar heb je veel meer aan. Ik begrijp ook niet goed dat je hem terugneemt na dat hij bij zijn ex is ingetrokken.....
Zeggen dat hij iets goed afgesloten heeft, en het ook echt hebben, zijn 2 heel verschillende dingen, besef dat wel.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 21:02

LZP --> MW

Bumba01

Re: Relatie.. wat moet ik nou??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 07:29

Sorry meid, maar ik zal hem proberen te vergeten :(:)
Zoals je zelf al hebt meegemaakt, krijg je hier gedonder mee, en ik neem aan dat je dat niet nog een keer wil meemaken, mocht je hem terug nemen?

Nadia
Oppermuts

Re: Relatie.. wat moet ik nou??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:34

Na overleg is besloten dat het topic toch beter op LZP past, dus ik plaatst het weer terug.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:40

Ik vond het al raar ;)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:40

Zonnetje81 schreef:
Wat is MW voor forum? ik vond het al raar ;)

MensenWelzijn ;)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:41

Sophie_midas schreef:
Zonnetje81 schreef:
Wat is MW voor forum? ik vond het al raar ;)

MensenWelzijn ;)

Het kwartje viel al snel ;)