Verliefd op mijn collega?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annejanssen

Verliefd op mijn collega?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 17:38

Ik werk nu een paar jaar bij een bedrijf op een kantoor.
Ik zit samen met een mannelijke collega op 1 kamer.
Wij kunnen het goed met elkaar vinden. Hij heeft een vriendin en ik heb ook
een vriend. Ik hou van van vriend en hij denk ik ook van haar.

Er heerst het laatste jaar echter een spanning op de kamer. Op de een of andere manier
kijken we vaak naar elkaar en dan een beetje uitdagend zeg maar. Hij kijkt vaak naar
mijn lijf zeg maar en andersom doe ik dat ook bij hem. Dit is zeer spannend vind ik
en hij vind het ook spannend want hij wordt dan vaak zeer rood. Het wordt echter steeds
'erger' want we proberen elkaar echt op te hitsen door op bepaalde manieren te gaan staan of zitten.

Ik ben volgens mij niet verliefd maar ik vind het wel heel erg spannend en opwindend.

Ik kan het aan niemand vertellen dus doe ik het zo maar.
Alsjeblieft alleen serieuze antwoorden/reacties.

pgelder

Re: Verliefd op mijn collega?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:41

Sexuele spanning is in principe heel gezond. Echter niet helemaal eerlijk tegenover je vriend. Wat ik zou doen... geen idee. Ik heb altijd geroepen dat zodra ik sexuele behoeftes krijg naar iemand anders toe, ik mijn vriend niet leuk genoeg meer vind. Dat hoeft daarintegen helemaal niet zo te zijn. Het is menselijk, aan jou de vraag wat je ermee gaat doen. Bedenk je wel dat je vriend dit waarschijnlijk niet gaat waarderen. Hoe pril en klein het ook is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:44

[MW] >> [LZP]

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:48

Denk inderdaad dat het niets met verliefdheid te maken heeft.
Waarschijnlijk is er gewoon een bepaalde spanning tussen jou en je collega, maar daar zou ik mijn eigen relatie mooi niet voor aan de kant zetten. Wel zou ik me gaan afvragen of ik iets mis in mijn relatie of bij mijn vriend waardoor ik zo'n spanning voel met iemand anders.

Zou het lekker hierbij laten, of eigenlijk wel een stapje terug. Een beetje flirten kan geen kwaad en is ook goed voor je, maar bedenk wel dat je ook een vriend hebt en dat je hem ook hebt te respecteren. Wat zou jij er bijvoorbeeld van vinden als hij dit deed?

Het zou mij de moeite niet waard zijn, maar ik weet niet hoe jouw relatie in elkaar steekt natuurlijk en hoe jij je daarin voelt.

annejanssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 07:13

Bedankt voor jullie reacties. De relatie met mijn vriend is juist heel goed. Ook sexueel zeg maar. Ik zoek alleen overdag ook wel is die spanning op en ik vind het gewoon heel spannend en opwindend om te flirten met mij collega. Gisteren liep de spanning zo op dat we allebei begonnen te stotteren. Het is gewoon heel spannend maar ik hou het binnen de perken.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 07:38

Ik vind het heel eerlijk dat je tegen over jezelf toegeeft dat je niet verliefd op je collega bent maar op de spanning! Hoe goed je relatie ook is, de spanning wordt na loop van tijd altijd minder en maakt plaats voor meer intimiteit (lust wordt liefde en liefde wordt houden van..) wat op een heel ander niveau bijzonder is.

Flirten is niet erg, die spanning dus ook niet. Wel is het belangrijk dat je weet waar de grenzen liggen, dus verder gaan dan een beetje lonken is niet wijs! Als je van de spanning af wilt omdat het je niet lekker ligt moet je het benoemen naar je vriend toe.. Als je het wel leuk vind, geniet er dan gewoon van want dat is echt niet verkeerd maar zoals door andere gezegd heel gezond.

Voel je je schuldig naar je vriend toe hierdoor?

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 07:47

annejanssen schreef:
Bedankt voor jullie reacties. De relatie met mijn vriend is juist heel goed. Ook sexueel zeg maar. Ik zoek alleen overdag ook wel is die spanning op en ik vind het gewoon heel spannend en opwindend om te flirten met mij collega. Gisteren liep de spanning zo op dat we allebei begonnen te stotteren. Het is gewoon heel spannend maar ik hou het binnen de perken.

Als je gaat voor je vriend, ga dan voor je vriend en stop hiermee, ik ga al een tijdje mee en hiermee komt gedonder 100% er komt namelijk een ongemakkelijk moment als als jullie beide zo om elkaar heen lopen te draaien kan je er op wachten. Je speelt met vuur en vraag jezelf af of de eventuele concequenties het wel waard zijn.

annejanssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 08:38

Voel me helemaal niet schuldog t.o.v. mijn vriend.
Voor mijn gevoel doe ik niets verkeerd.
Kan goed met mijn collega opschieten en vind hem sexueel aantrekkelijk dat is alles. Hoe ver ik hier in ga heb ik zelf in de hand.
Het is gewoon heeel spannend

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 08:41

Dan zie ik het probleem niet.

Je houdt van je vriend en volgens jou is de relatie goed.
Je bent niet verliefd maar vind de spanning gewoon fijn.

Lekker zo laten. Alleen besef je wel dat de scheidslijn tussen de spanning zoeken en er echt wat mee doen zo te zien steeds dunner wordt. Weet niet hoe sterk je in je schoenen staat maar pas hier echt mee op (ja spreek uit ervaring, wil ik best met je delen maar dan per pb).

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 08:53

Ik denk dat je zelf heel goed weet wat wel en niet kan. Maar het enigste waar je goed over zou moeten denken is. Wat als jou vriend deed met een andere vrouw wat jij en je collega samen doen? Zou je dat erg vinden?

annejanssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 10:34

Nee dat zou ik niet erg vinden denk ik.
Ik wordt er alleen maar vrolijker van als ik flirt met mijn collega.
Net gebeurde het weer. Ik ga dan zo zitten dat hij net mijn bh ziet
wordt hij rood. En andersom bebeurt het ook. Het is gewoon spannend en opwindend. Verder niks.
Bedankt voor jullie antwoorden

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:38

TS, met flirten op de werkvloer is niets mis, maar je BH laten zien :+ Dat gaat mij dan weer een stapje tever!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:40

ik snap best dat het spannend kan zijn
maar ik vind ook dat je speelt met vuur en eigenlijk niet fair bent tegenover je vriend

jij ziet het als spel.....jij weet je grenzen (zeg je)
ik denk dat grenzen verlegd gaan worden en dat je over een bepaalde streep gaat

en weet je ook zo zeker dat je collega het alleen maar als spel ziet en zijn grenzen kent?
er komt misschien een moment dat jij nee wilt zeggen,maar hij te gehitst is daarvoor en het woord nee niet accepteerd

het is en blijft spelen met vuur...

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:45

Ik denk ook dat je heel erg bezig bent de grenzen op te zoeken. En als je op de rand van de streep staat, zou het zomaar kunnen dat je met een klein zetje er zo overheen valt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:45

Zó ver gaan dat je beide zit te stotteren vind ik ook not done... dan ga je mijns inziens al te ver.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:48

Waarom post je dit topic als je alles gewoon goed vind gaan dan?

Ik zou dit echt not done vinden in een relatie, maar het gaat er wel om welke afspraken je met je vriend hebt gemaakt. Weet hij dat je het niet erg vind als hij dit bij andere vrouwen zou doen? Weet hij dat je dit doet? Als alles dan goed is, oke. Maar niet achter iemand rug om.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:49

Plus, wat als je collega hierodor wel verliefd wordt / denkt te worden op jou? Dan zit hij mooi met de gebakken peren als uitkomt dat het voor jou maar een 'spelletje' is? Edit: jij weet waar jouw grenzen liggen zeg je, maar wat als hij daar overheen gaat (je probeert te zoenen bijvoorbeeld), dan hebben jullie straks een verstoorde verhouding en voelen jullie je ongemakkelijk!

Ik zou dit echt NIET pikken van mijn partner, leuk met iemand omgaan is 1 ding, maar echt sensueel doen vind ik echt te ver gaan.
Laatst bijgewerkt door opisop_shop op 06-05-10 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:49

mo_van_dijk schreef:
TS, met flirten op de werkvloer is niets mis, maar je BH laten zien :+ Dat gaat mij dan weer een stapje tever!

Mee eens.

Bedenk je ook eens hoe jij het zou vinden als jouw vriend op zo'n manier met een vrouwelijke collega om zou gaan. Ik zou het absoluut NIET grappig vinden.. :o

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:51

opisop_shop schreef:
Plus, wat als je collega hierodor wel verliefd wordt / denkt te worden op jou? Dan zit hij mooi met de gebakken peren als uitkomt dat het voor jou maar een 'spelletje' is?

Eerlijk gezegd vind ik dat zijn probleem, niet het hare.
Ik vind het alleen te ver gaan en niet eerlijk tegenover haar vriend.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:52

Sorry Ts, maar ik ben het met de rest van de mensen van dit topic eens dat het te ver gaat als je zorgt dat hij je bh kan zien.
Straks vinden jullie het beide zo opwindend dat het verder gaat dan alleen "flirten"..............
Als ik jou was zou ik ermee ophouden

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:57

Als je de spanning moet zoeken door een flink decoleté te tonen dan ben je mijns inziens wel fout bezig.

Keer een geintje, 'foute' opmerking, blik ok. Als jij daar mee om kan gaan en je collega ook en je vriend heeft er geen moeite mee.

Maar dit gaat mij ook te ver. Ik durf er wel een wedje op af te sluiten dat hier mensen enorm de dupe van gaan worden.
Of je duikt met hem de bezemkast in en hebt je relatie naar de kloten geholpen alleen voor de spanning
of hij doet een poging en loopt een blauwtje en dag goede werkrelatie.

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:06

opisop_shop schreef:
... jij weet waar jouw grenzen liggen zeg je, maar wat als hij daar overheen gaat (je probeert te zoenen bijvoorbeeld)...

Dit is dus ook waar ik me bezorgd om zou maken, je zegt de spanning/opwinding heel leuk te vinden. Begrijpelijk. Maar tot op heden is het dus steeds een stapje verder gegaan als ik het goed begrijp, en je zegt: "Ik weet waar mijn grenzen liggen." Wat nu als de grens voor je collega eens nét wat verder ligt? Hij is bv ok met kussen? Grenzen zijn makkelijker te respecteren als je ze aan ziet komen, dan wanneer je er ineens op staat...
Als je dit flirten al spannend en opwindend vindt, dan ga je toch écht genieten van een eventuele kus die hij je onverwachts zou geven in een onbewaakt moment.
Praat een keer met je collega, probeer uit te dokteren wat hij hiermee wilt winnen. Waar liggen ZIJN grenzen? Als alles duidelijk is, ook over het hele wel/niet vreemdgaan gebeuren, dan kan je onbezorgd genieten van een potentieel leuk én onschuldig spelletje...

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:07

Wel een apart topic voor iemand die nog geen 24 uur lid is van een forum...

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:08

Zie niet in wat dat er toe doet eigenlijk :)

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:11

Annemeik schreef:
Wel een apart topic voor iemand die nog geen 24 uur lid is van een forum...

dacht ik ook al, zou me niet verbazen als het gewoon een of andere viespeuk is die toe is aan een geil praatje.