Wat vind jij belangrijk aan een jongen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat is voor jou belangrijker bij een jongen?

Alleen innerlijk telt, dus 100 % innerlijk
3 (2%)
Alleen uiterlijk telt, dus 100 % uiterlijk
Geen stemmen
Uiterlijk en innerlijk zijn even belangrijk, dus 50-50
26 (22%)
Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, maar allebei wel van belang, dus 75-25
84 (72%)
Uiterlijk is belangrijker dan innerlijk, maar allebei wel van belang, dus 25-75
3 (2%)

Totaal aantal stemmen: 116


DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:41

Karin schreef:
Maar zou dat dan niet meer te maken hebben met jouw eigen beleving? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de meerderheid van de mensen in dit topic maar een verhaaltje loopt op te hangen om maar 'politiek correct' te zijn.

Als bij jou een (beginnende) relatie strandt, krijg je dan ook de reden te horen? En zo ja, blijkt dan dat diegene niet met jouw innerlijk of met jouw uiterlijk overweg kan?


Ik ga ook niet beweren dat mensen liegen ofzo. Ik zeg alleen dat in mijn ervaring ik veelal op mijn uiterlijk werd afgerekend en dat mensen of niet de moeite nemen om verder te kijken danwel mijn uiterlijk hoger laten tellen als mijn innerlijk. Het is vaker als 1 keer voorgekomen dat ik te horen krijg dat ik wel aardig ben en lief etc maar niet leuk genoeg.

hmm dan moet ik een paar jaar terug Lachen Beide een beetje, als iemand niet voorbij mijn uiterlijk kan kijken komt er ook natuurlijk vaak niet eens een relatie. Maar ik heb ook wel eens gehad dat het fout ging omdat "vrienden" van het meisje zich stoorden aan mijn tatoos b.v.
En het is ook wel eens fout gegaan om mijn innerlijk, ik kan vrij eigenwijs zijn en daar kan ook niet iedereen mee overweg.
Kwa fout gaan van relaties is het denk ik een beetje 50/50
Kwa iemand versieren/poging tot relatie etc is het eerder 85/15 en die 85 is dan uiterlijk (waardoor het fout gaat/mislukt)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:41

Prima schreef:
Zou ik ook altijd achteraf zeggen, snowdon!


Wat bedoel je hiermee? Wat ik zei, is precies hoe t gegaan is...

Ik zag n foto, kreeg kriebels bij het zien van zo'n mooie jongen, die ogen deden t al helemaal! In het echt dacht ik eerst dat hij het niet eens was en ik vond het een superknappe gozer, toen was t hem dus wel Lachen En na die dag (en enkele gesprekken en smsdagen Lachen ) wist ik t zeker, het geheel was gewoon perfect voor mij!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 14:07

Ik denk dat het inderdaad in eerste instantie bij velen zo is dat uiterlijk heel belangrijk is, maar ik heb zelf 75-25 voor innerlijk gestemd, en daar ging ik van een serieuze realtie uit. Ik kan geen goede relatie hebben met iemand die alleen knap is, hij moet echt wel intelligent zijn en lief enzo.
Anders hou ik het niet lang met hem uit.
En ik denk dat je verliefd kan worden op iemands uiterlijk, maar alleen kan houden van iemands innerlijk. (of zeg ik nu iets domd?)

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:09

Ja hoor, dat kan IMO wel. Liefde gaat dieper dan verliefdheid, en als je iemand goed leert kennen (en van diegene gaat houden) kijk je als het goed is ook verder dan de buitenkant.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 14:11

Ik heb het laatste net ietswat raar geformuleerd, ik bedoelde dus dat je wel verliefd kan wordne op iemands uiterlijk en/of innerlijk, maar niet alleen van iemands uiterlijk kan houden.