Me and my rotten life worden steeds minder rot!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ingmar_

Me and my rotten life worden steeds minder rot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 23:41

Naar aanleiding van dit topic heb ik besloten om even vanalles van mij af te schrijven. Ik hoop dat jullie mijn verhaal willen lezen, zo niet, dan lucht het in ieder geval erg op!

Ontmoet mij en mijn verrotte jeugd.

Ik ben op de basisschool vanaf groep zes gepest. Enorm gepest. Op de middelbare school dacht ik ook: "een nieuw begin, nieuwe mensen, "volwassener" mensen, bijna geen mensen van de basisschool. Komt goed!" Nou, niet dus. :\ God, wat een poedersuiker klas. Klas twee was nog erger. In klas drie kwam ik in een andere klas, of nja, meer nieuwe mensen. Het begon allemaal zo leuk, zo fijn en na een paar maanden was het een rotklas eerste klas. Graflui. Als ik nu foto's van vroeger terug kijk denk ik zelfs: "wow...wat was ik een kneus. Jezus. Geen wonder dat ik zo gepest ben." Deze pagina's skip ik altijd netjes. Ik wil helemaal niet aan deze tijd herinnert worden.

Mijn derde jaar middelbare school was het vreselijkste jaar wat ik ooit heb gehad. Ik werd door vrijwel iedereen uitgekotst en de mensen die dat niet deden mocht ik zelf al niet, omdat ik dacht dat zij mij ook niet mochten, want niemand mocht mij. Op den duur kwam de coördinator van havo drie de klas binnen en ze vroeg aan de leraar of ze mij even mocht "lenen". Ik heb alles, maar dan ook echt álles uit me gegooid en ik heb gejankt. Gejankt, gejankt, gejankt en gejankt. Mijn klas had eerder door dat ik homo ben dan dat ik het zelf doorhad en geloof me..als je daar dan mee gepest wordt is dat echt niet fijn, want je snapt het zelf niet! Mevrouw heeft toen hele gesprekken met mij gehad en met m'n ouders gehad over de telefoon. Ik heb toen ik met die vrouw gepraat heb al het lelijks wat mij in dat jaar is aangedaan op papier gezet en ik heb alles opgeschreven wat ze daarna nog tegen me gezegd heb. M'n mentor [wat een falende man was dat zeg :') ], mijn coördinator en de andere coördinatoren plus mentor inclusief de directeur hebben toen gezocht naar een oplossing welke uiteindelijk niet is gekomen, want havo vier ging toen beginnen. Mijn grootste steun was en is toch wel mijn grote idool, mijn alles, om haar draaide mijn leven. Céline Dion, al is dat nu iets minder omdat het zo goed met me gaat, al zal zij er altijd voor mij zijn. Wauw. Wát een vrouw! Dankzij haar heb ik geweldige vrienden en vriendinnen leren kennen, die mij later enorm hebben geholpen toen ik er zelf ook achter kwam dat ik homo ben. Ik weet niet hoe ik het zonder hen zou hebben gehad.

De twee jaar daarna waren ook niet echt feest, want weer dacht ik dat ik in een leuke klas kwam, wat het op zich ook wel was. Ik kwam bij een meisje in de klas. Een beetje een typisch meisje. Geen gothic, maar ze kleedde zich wel zo. Zij was mijn grote vriendin, ik haar grote vriend. Samen deden we alles, we zaten altijd met z'n tweeën en we kletsten altijd samen. Dat was eigenlijk mijn eerste beste vriendin. Havo vijf kwam en we leefden nog steeds gezellig met z'n tweeën. Havo vijf was niet zo bijzonder, dat ging wel lekker! Tussendoor ging ik nog lekker paardjehobbelen op de manege en ik ben al die jaren ook lekker naar m'n verzorgpony's geweest, waar ik me helemaal happy voelde.

Toen begon mijn leven eindelijk! Ik heb namelijk, nu ik op vwo zit, de leukste vriendingroep ever! Ik heb op bokt enorm veel leuke mensen leren kennen die mij ook leuk, aardig en geweldig vinden, die mij accepteren zoals ik ben. *THANK YOU BOKT! Ik heb nog steeds een enorm laag zelfbeeld en gelukkig wordt dat steeds minder. Het afgelopen jaar ben ik begonnen met mezelf meer naar buiten te keren, wat enorm veel heeft geholpen. Stappen tot ik zwaar dronken thuis kom, roken, drinken, feesten, gay-feesten. Alles. Natuurlijk werkt het niet altijd en ook niet overal, maar mensen hebben een hele andere indruk van mij gekregen, omdat ik meer extravert ben, meer mezelf ben. Naar iedereen toe. Iedereen mag en móet soms zelfs weten wie ik ben, waar ik voor sta, wat ik doe en wat ik ben. Mensen accepteren mij vrijwel overal nu, op m'n werk, op stal, op school en m'n gave vrienden op bokt en hier in de buurt, de fantastische fanclub, thuis nog iets minder omdat ze nog steeds wat moeten wennen aan het feit dat ik toch écht op jongens val en ze dit niet zo heel leuk vinden. De keuzes in mijn leven worden over het algemeen geaccepteerd, al heb ik het gevoel dat ik naar m'n ouders nog steeds niet helemaal open kan zijn over mijzelf en mijn leven, over wat ik doe en juist niet wil doen.

Begin september begint mijn studie. Ik ga Frans studeren, iets wat ik al sinds havo drie wil gaan doen. Mijn grote droom komt uit! Uit huis, wonen in de Randstad, veel mensen, drukte. Heerlijk! Nieuwe mensen! Een nieuwe start! Het komt waarschijnlijk allemaal goed! Ik zie het helemaal zitten!

Dankje voor het lezen! :) Het lucht écht op! :)

Muurp

Re: Me and my rotten life worden steeds minder rot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 23:44

Lieve lieve lieve Iggy!

Je bent echt een geweldig persoon. :+:
Ik vind het fijn om te horen dat het goed gaat met je, want je verdient het! :*

Konstantine

Wat geweldig om te lezen, Ingmar! Ik ben blij voor je dat het goed "afgelopen" is na zoveel ellende <3

En nou woensdag lekker feesten in Tarzanpakkie hè? Misschien zie ik je nog wel ;)
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 26-04-10 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

shilady

Eh jeetje wat dapper dat jeje zelf toch zo bloot geeft op internet. Ik ben ook vroeger veel gepest hoor ik heb toen ook staatvrees ervan gekregen ik wou alleen nog maar binnen blijven en voelde me niet meer goed buiten ...

Nou fijn dat het beter met je gaat en je nieuwe doelen voor jezelf heb opgesteld!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 23:52

Goed om te lezen hoor! Ik moet altijd heel hard lachen om jouw berichten hier op Bokt, humor heb je wel in ieder geval! :D Je lijkt mij een hele gezellige, lieve jongen!

Tegen mij is laatst door een leraar van school (ik doe de opleiding voor psychiatrisch verpleegkundige) gezegd: "Volgens mij ben jij door schade en schande wijs geworden, of niet? Dit heeft je kwetsbaar gemaakt, een kwetsbaarheid die je niet wil tonen aan de rest van de wereld, waardoor je soms erg defensief overkomt..."
Ik zeg dit omdat ik het gevoel krijg dat jij ook een beetje zo in elkaar zit, klopt dat? Weet dan wel dat er niks mis is met kwetsbaarheid, laat jezelf zien! Ik kan het niet meer, en dat werkt vaker tegen me dan me lief is!

Zo te horen ben je op de goede weg, goed bezig hoor! ;)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 23:54

Klopt. Ik trek me enorm aan wat andere mensen tegen mij zeggen. Zodra iemand iets minders tegen mij zegt trek ik me dat enorm aan en dan word ik heel erg onzeker en dan voel ik me de grond in getrapt.

Het is inderdaad een wat ander topic dan de topics die ik normaal gesproken post :+ .

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 00:00

Wat leuk om te lezen dit, erg gaaf hoe je jezelf uit de put hebt gertokken, echt heel sterk van je...

Maar 1 ding begrijp ik niet :-p

Toen ik laatst door de supermarkt liep, stond er muziek op van Celine Dion en ik bedacht me op dat moment dat ik meniet voor kan stellen dat er iemand is op de wereld die die muziek leuk vindt... hahaha maar ik had het mis, ze zijn er wel :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 00:01

Ey Igs, heel herkenbaar. Ik vind je een topgozer. We moeten snel weer stappen in amsterdam. Omdat je tof bent :*

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 00:03

LOCA schreef:
Maar 1 ding begrijp ik niet :-p

Toen ik laatst door de supermarkt liep, stond er muziek op van Celine Dion en ik bedacht me op dat moment dat ik meniet voor kan stellen dat er iemand is op de wereld die die muziek leuk vindt... hahaha maar ik had het mis, ze zijn er wel :-)

Ja, nja.. het gaat mij niet alleen om de muziek. Het gaat mij om de hele persoon die er achter staat/zit/ligt/springt/gek doet. Die vrouw heeft zo'n ontzettend geweldig karakter en dat is niet alleen schone schijn. Ze heeft een enorme impact op mij en ze maakt mij helemaal gelukkig :) Ik weet dat er mensen zijn die haar muziek niet leuk vinden, maar gelukkig zijn die mensen er inderdaad wel :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 00:06

Ik vind het liedje alone van celine dion echt super goed ken dat nr heel de dag achter elkaar horen :P

Ik weet zeker dat zij niet zo verwaand is als die andere sterren en niet te beroerd is om gewoon een handtekening te geven en een praatje met je te maken!

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 00:09

Zij keek in mijn ogen tijdens een concert toen ik vlak bij haar stond en wow.. De wereld stopte even! Zo'n persoon die zó dicht bij je is is onbeschrijflijk.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 00:11

*\o/* *\o/* *\o/* Hoera voor Ingmar *\o/* *\o/* *\o/*

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 00:15

Kan ik wel geloven ing !

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 05:59

'Mooi' verhaal in de zin van dat het nu goed met je gaat en je jezelf er bovenuit gevochten hebt.
Het lelijke eendje wordt een mooie zwaan.
Heel naar dat de mensen (kinderen) om je heen je jeugd zo vergald hebben, maar er is wel een silver lining, in jouw toekomst kan er weinig meer gebeuren wat jou eronder krijgt.
Mensen die een vlekkeloze jeugd hebben en later in hun leven met rottigheid te maken krijgen kunnen daardoor volkomen onderuit gehaald worden, ze hebben niet geleerd hoe ze daarmee om moeten gaan en een kind/jong mens leert nu eenmaal het snelst.
Je hebt nu dus alleen nog maar je onnodige onzekerheid van je af te schudden en dan is het klaar.
Héél veel plezier in je nieuwe toekomst! Maak er wat van! Maar als ik je verhaal zo lees denk ik dat dat zeer zeker wel goed komt. :*

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 08:02

Ingmar, respect +:)+

Je bent ontzettend positief veranderd ten opzichte van wanneer ik jou leerde kennen (het vierde jaar volgens mij :o ).
Helemaal top dat je nu laat zien wie je echt bent en er helemaal voor gaat!

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 08:55

Je kan ontzettend trots zijn op jezelf! :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 08:59

Wat fijn dat het nu goed gaat en je de toekomst zo 'zelfverzekerd' tegemoet gaat!
Ik hoop dat al je dromen uitkomen :)

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:09

Fijn dat je leven nu zo op rolletjes loopt, zo te horen heb je dat ook wel verdiend ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:13

Superrrrrrrrrrrrrb Ing! :+:

Ik vind het knap dat je het van je af hebt durven schrijven. Het is niet niks! Fijn dat je het nu in ieder geval wel kan vinden met de mensen in je klas!

En Utrecht is natuurlijk geweldig! Dus dat gaat helemaal goedkomen! Ennnnnnnnn dan gaan wij ook een keer meeten! Zeker weten!

Topgozert! :D

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:16

super om te lezen dat het nu zo goed gaat. :)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:23

Yeaaaaah Ingmar! Go you! :D :D *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:24

See you on the dancefloor Ingmar!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:25

Ing, ik vind het echt ontzettend knap van je dat je dit zo open en bloot op internet zet! Ook al spreek ik je niet meer zovaak stiekem ben ik nu wel trots op je. :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:30

Wat fijn dat je je weer goed voelt!
En inderdaad, knap dat je dit zo op een openbaar forum zet!

Maar, ben gewoon zo veel mogelijk jezelf :)

Komt allemaal goed! :j

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:36

Super Ingmar dat je nu zo lekker in je velletje zit ...Ga ervoor... :D ;)