Ik heb nu 4 batterijen staan die leeg zijn. Ik wil er vanaf, weggooien is slecht maar waar moet je ze dan inleveren? Uit Bokt/Google word ik ook niet echt wijzer
Wij hadden altijd gewoon oplaadbare accu's in het stroomapparaat zitten. Dus die zetten we dan thuis gewoon aan de stroom, en dan konden ze de volgende dag weer mee naar de wei
Wij hebben er vooraf met de keuze van ons schrikdraad apparaat al rekening mee gehouden dat er accu's in konden die ook als oplaadbare accu verkrijgbaar waren.
Hoeft natuurlijk niet van exact 't zelfde merk te zijn ofzo. Als het amperage en 't aantal volt gelijk is, kun je 'm gewoon gebruiken
Gewone, 'kleine' huis, tuin en keuken-batterijen kun je gewoon kwijt in van die inleverboxen, die staan bij ons overal (supermarkt, Blokker). Andere, grotere batterijen kun je volgens mij gewoon inleveren bij het Milieuperron!
Poiuytrewq
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 19:24
Ik heb nog nooit van de Belt of Milieuperron gehoord Het zijn idd die batterijen die DD in link heeft. Ik heb gemailt naar Agradi of ze ze leeg terugnemen dus hoop morgen op een mailtje. Thank you all
Milieuperron is gewoon de gemeente stort plaats.Anders kan je hem waarschijnlijk ook wel kwijt bij een zaak die in accu's doet(voor auto's wel te verstaan) maar of je daar voor moet betalen weet ik niet.
Tieme
Geplaatst: 25-04-10 19:50
Is het geen idee om je stroomapparaat aan te sluiten op een gewone accu?? de mijne heeft jaren lang aan een motor (of auto, volgens mij motor) accu gezeten. thuis even een nacht onder de lader en hij kon weer vooruit.
Eleionomae
Geplaatst: 26-04-10 10:57
wij hebben een dichte kartonnen doos met een gat er in en daarin sparen we ze op en 1x in de zoveel tijd leveren we die dan in bij de gemeente werf of bij zo'n bak in de winkel.