Me Vriend heeft me verlaten!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 14:13

Op dit moment zijn mijn gevoelens niet te zeggen.

Wil hem terug maar zou niet weten hoe!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 15:07

Je kunt iemand niet dwingen van je te houden. Het moet van 2 kanten komen, en anders moet je hem loslaten. Ook omwille van jezelf. Ook al is het op dit moment nog zo oliebol.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 16:14

paulien wat rot voor je. je moet niet jezelf de schuld geven, want je kunt er niks aan veranderen. ik hoop dat je een beetje over je erdriet heen kunt komen en dat je ooit het geluk weer zult vinden in een lieve vriend die wel bij je blijft

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 16:48

Wat ontzettend naar voor je! Vind het wel erg vreemd en achterbaks van hem dat ie de avond te voren nog heel gewoon en lief doet... Boos! maarja dat vind jij waarschijnlijk ook...iig heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 17:52

Paulien, wat een kl*testreek van hem! Als je het niet meer ziet zitten, dan praat je daar toch eerst over en dan maak je het toch niet zomaar plompverloren uit? En dan al helemaal niet over de telefoon... Sorry, maar ik heb geen goed woord voor hem over.

Zit zelf momenteel met de nasleep van iets soortgelijks maar dan anders (sorry voor mijn vage bewoordingen, heb geen zin om het hier uit te leggen). Onbegrip heeft bij mij inmiddels plaatsgemaakt voor kwaadheid, maar de energie die het vreet is hetzelfde. Niet slapen, je ziek voelen, je constant afvragen wat je fout hebt gedaan...

Paulien, ik wens je heel veel sterkte. Uit ervaring weet ik ook dat dit slijt, maar dat heeft helaas tijd nodig, veel tijd...

*knuf*

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 18:06

zal zeker tijd nodig hebben karin.

ben blij dat ik jullie nog heb als goede vrienden voor mij.

Jullie zijn allemaal op ze beurt de gene die mij op de been houden.

dank jullie wel er voor

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 18:36

Heb het ook meegemaakt 2 jaar geleden nu,smorgens zeiden we nog we gaan vanavond lekker yv kijken en smiddags was het uit Huilen
En inderdaad hij zei ook het ligt niet aan jou maar aan mij Huilen
En toen kwam ik er een dag later achter dat ie wat met me vriendin had en heb het nog een jaar uitgehouden met hem ook Boos!
Je kotm er wel overheen doet nu heel erg pijn Huilen
Bij mij heft het een jaar geduurd,heb nu alweer een jaar een nieuwe relatie maar ben nog steeds bang dat eht weer gebeurd
Succes en heel veel sterkte en een dikke knuf

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 19:17

aaaah wat zielig ik weet nog toen eerst deed me vriendje heel leuk en aardig tegen mij en een dag later maakte ie het uit, ik vroeg om zijn smoes en dat was omdat we elkaar niet meer zien dadelijk (naar andere school gegaan beide) en dat was 3 weken voor de vakantie, ik begrijp heel goed wat je doormaakt.. heb zelf ook gejankt en later nog met me zus meegemaakt (niet dat ik met me zus had maar me zus d'r vriend had het uitgemaakt) ik hoop dat je snel eeen beetje opknapt!!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 23:15

Hier effe een verslagje hoe het gaat.

heb net een uurt gepraat met hem via msn.
En hij wil gewoon niets meer proberen, ook geen rust pauze inlassen.
Hij voelt gewoon opeens helemaal niets meer voor mij.

Spijt me jongens maar weet echt niet hoe ik verder moet leven op het moment.

Ik hou zo veel van hem. En weet hij nu niet meer van mij. Maar het doet mij pijn het sloopt mij.
Heb zelfs gevraagd of we niet ergens een keer konden praten er over en dat wilde hij nog en eens.

Mijn leven is dus voor mij kapot.
Sorrie meiden maar heb jullie hulp nu zeker weten nodig.

Hoop dat jullie het niet erg vinden om dit alles te lezen maar dat is de enigste manier om het van me af te zetten.

ikke

Berichten: 37584
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 23:30

hmmm, klinkt bekend. Ze kwam toen ook met wat vage redenen, zat misschien wel een kern van waarheid in, maar toch. Het vreet aan je, het sloopt je en een echt antwoord krijg je niet. Dit soort gasten is het niet waard om triest over te zijn. Dat maakt het juist voor jou zo moeilijk, heel veel sterkte, maar ook heel veel succes, laat je niet in een hoek trappen, door niemand. Stort je hart uit, gooi het naar buiten, zodat het je niet van binnen opvreet. Ben er verdrieting om, huil erom, schreeuw de wereld bij elkaar als het je helpt, stuur me desnoods PB-tjes, maar ga er niet mee in een hoekje zitten.

Sterkte Gery

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:30

typisch dat wat Wendy zei. dat heb ik ook nog wel eens, dat gevoel dat het ineens weer over kan zijn. Want ja, toen dacht ik immers ook dat alles koek en ei was, en ineens was het over. Mensen kunnen heel plotseling zomaar uit je leven verdwijnen terwijl ze zo belangrijk voor je waren, zonder dat je het kunt begrijpen. En dan wordt je wantrouwend, want als je al ooit zo in de steek gelaten bent door iemand, dan kan de volgende dat ook best doen. Mijn vriend krijgt dat op een of andere manier toch een beetje op zijn bord, dat wat zijn voorganger gedaan heeft, zonder dat hij of ik daar iets aan kan doen. Maar dat gaat ook weer over. Maar het is wel triest.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:55

aaah paulien zielig hoor
weeet hij hoe je je erover voelt? want anders dan neemt ie je terug omdat ie denkt dat je niet zonder kan als hij niemand anders kan krijgen. aan het lijntje houden dus. dat was ook met mijn zus en haar exvriend dus.. het beste en laat niet met je sollen en huil maar lekker uit hoor Huilen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 10:32

Sterkte meid, bewijst maar weer eens dat je nooit echt weet wat er in een ander om gaat.

Neem eens een paar dgn ziek af idd,
slaap lang uit, neem een warm bad met geurkaarsen je favoriete cd, ga lekker zonnen of inkopen (helpt bij mij tegen alles... Lachen ) doen,
huur een leuke film, met een bak ijs erbij en je meest comfortabele hangkleren....
Of maak 's ochtends vroeg een bos wandeling en huur een paardje 's middags om je gedachten te verzetten.

En wat een sukkel zeg! met iemand die zo met jouw gevoelens om gaat moet je niet lang rouwen.
Geef hem een plekje in je hart (aangezien je gevoelens voor hem zal blijven houden voor een aanzienlijke tijd), ga verder met je leven...

JIJ bent het belangrijkst in jouw leven, dus je kunt best zonder hem...denk maar aan de tijd voordat je hem leerde kennen.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 10:46

ben ook 2 dagen thuis gebelven van werk Orri.
Ga morgen weer aan het werk want van thuis blijven, doet me ook niet goed.

Heb mezelf ook voorgenomen met me vakantie dat is over 5 weken lekker bij sommige van jullie op visite te komen.
Laat me vakantie niet door zo klootzak verpesten.

Zal hem laten zien dat ik zonder hem me eigen ook wel vermaak!!!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:23

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 20:06

De angst blijf je toch houden wat dees zegt is waar,ik ga nu alweer een jaar met me vriend maar kan soms om de gekste dingen kwaad of jaloers worden Huilen
b.v. als we zn ex zien of als ik een zielig liefdes liedje hoor en hij dan stil is dan denk ik gelijk owjee hij denkt ergens aan dalijk dumpt ie me Huilen
Het is best wel frustrerend als ik ruzie heb en hij wil praten dan ben ik gelijk overrstuur en roep"ja je dumpt me nu toch wel" Terwijl hij alleen wil praten,nu is hem hetzelfde overkomen als ik dus is hij ook vaak bang me te verliezen,maar dat zijn dingen die moeilijk zullen blijven.
Maar je komt er echt wel overheen we zijn hier met zoveel we slepen je erdoorheen Haha!
Het is nu heel erg moeilijk maar over een halfjaar of een jaar dan zeg je had ik om hem zoveel verdriet was hij dat waard? Verward
Het beste is hem met rust te laten en net doen of het jou ook niets boeit dan pak je hem als ie nog gevoelens heeft voor jou het hartst.
En het is beter voor jezelf ook ik bleef me ex ook steeds bellen en stond ook steeds voor zijn deur,maar dat sloopt je en hou je niet vol.
Dus hoe moeilijk het ook is probeer geen contact met hem tehebben.
Veel liefs een een hele dikke knuffel



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wendy1 op 2001-07-25 20:10 ]</font>

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 20:09

ik zoek ook helemaal geen contact meer met hem wendy.

Hij heeft het bij mij nu helemaal gedaan.

Ik ga nu verder met me leven en wel zonder hem.

Heb gelukkig jullie als goede vrienden en ook een aantal andere goede vrienden waar ik veel en goed mee kan praten.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 20:30

voel me zelf ook een heel stuk beter Malle Babbe.

kan ook weer lachen op het moment.