Ik zat vanavond in de trein, rustig artikelen te lezen omdat ik een presentatie moet voorbereiden. Er was een jongen/man tegenover me komen zitten bij utrecht, niks aan de hand, want er zaten meer mensen in de coupe en die man moest toch ook ergens zitten . Na woerden of bodegraven stapten de andere mensen in de coupe uit, en zat ik dus alleen met die jongen in de coupe. Ik was nog steeds druk aan het lezen en had het niet zo door. Zijn been raakte mijn been 2 keer en nog heb ik niks door.... De derde keer dat hij met zijn been tegen mijn been aankomt, kijk ik op en wat denk je.... Had hij zijn leuter uit zijn broek hangen!!!! En hij zat er aan te trekken!! Ik schrok me dood, pakte snel mijn spullen en rende naar de andere kant van de trein. Ik was te flabbergasted om iets te doen of de conducteur te roepen... Ik was allang blij dat hij mij niet tegen hield.
Wat een vieze smerige vent! Word misselijk als ik er weer aan denk

Zit nu wel te denken: had ik niet de politie moeten bellen, of in ieder geval de conducteur moeten roepen? Heeft iemand hier ook eens zoiets meegemaakt?