Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
TV dozen lijkt een leuke optie, maar met al die flatscreens tegenwoordig heb ik daar ook nog niet heel erg veel vertrouwen in....
Lalidan schreef:Bouwmarkten schijnen niet meer aan dozen te doen, daar ben ik gisteren geweest. Wij hebben hier zo'n boulevard met kwantum, leenbakker, gamma, praxis, welkoop, wat meubelzaken enz. Ben ik allemaal bij langs geweest, vol vertrouwen daar een doos weg te halen... Helaas pindakaas, ze keken me allemaal aan alsof ik gek geworden wasTV dozen lijkt een leuke optie, maar met al die flatscreens tegenwoordig heb ik daar ook nog niet heel erg veel vertrouwen in....
Supermarkten valt tegenwoordig ook tegen wat daar aan dozen ligt. Maar ik kan er vandaag nog een keer langsrijden, en inderdaad eventueel van meerdere dozen iets in elkaar plakken. Breed plakband heb ik in elk geval genoeg![]()
Verhuisdoos is te klein, dat was ook mijn eerste gedachte want die heb ik hier nog liggen. Maar ook niet dus.
Dank jullie wel voor het meedenken!
hilden1971 schreef:Men halen een aantal dozen weg bij de supermarkt en een rol plakband, even knutselen en klaar is lalidan. Een creatief mens bezit de halve wereld.