afgesproken met jongens en kauwgom in mijn haar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 12:19

Ik zat met een spaanse jongen te praten op msn, ik kon hem van een jongen van school, en had hem 1x gezien.
Hij was met een vriend, dus dat betekent: Melig doen!!
Hij zei dat hij naar de stad was geweest en dat hij iets gekocht had, ik vroeg wat hij gekocht had en hij antwoorde: Een rode string voor jou.
Dus ik heel blij mee zitten doen: O wat aardig! Dank je!
Zegt hij: Koop je dan ook iets voor mij?
Zeg ik: Ja tuurlijk, wat wil je hebben? Hij zegt: ik wil jou, dus ik zeg: O dat hoef ik niet te kopen mag je zo ook wel Tong uitsteken Haha
Maar na een tijdje kwam het erop neer dat ik 'het' met hem zou gaan doen die avond!
Ik zei alles natuurlijk voor de gein, en had afgesproken om half 8 bij mij op het plein, met de gedachte dat ze toch niet zouden komen.

Ik zat op het plein beetje te kloten met een jongen, en ik was met nog 2 jongens en 3 meisjes.
Ja hoor, woprd ik gebelt: Gaat de deal nog door? Ik: Ja tuurlijk! Ik denk; die komen toch niet...
Kwartiertje daarna... Ik draai me om en zie 3 jongens sniki om het hoekje staan.
Ikkuh: O neeeee oliebol heej!!
Maar goed, mijn zusje van 11 met nog een meisje erheen, zoeken jullie Nikki? Hun: Ja! Nou na een half uur hadden ze mij zo ver om erheen te gaan, ik ging bij een jongen achterop, die tegen het hek knalde, lekkere blunder dus. Maar ik daarheen en het was eg saai. Niet eg gepraat, ik met mijn groepie en die jongens samen.
Nou toen maar weer op het plein gaan zitten, komt dat meisje naar me toe: Nikki die jongen vind je leuk, wil je met hem? Ik: Ja hoor tuurlijk.
Nou toen had ik met hem (voor de gein!!!). Hij heet Ibrahim, is marrokaan en 15.

Toen wou die andere jongen met een ander meisje, dus dat meisje met hem voor de gein genomen. Toen zijn we snel naar huis gegaan, want ze wouden ons een kus geven toen we weg gingen... haha

Toen op msn, had ik hem nog geproken (die jongen met wie ik had), hij vroeg of ik met hem wou zoenen, dus ik: Ja hoor.

Nu heb ik het net uitgemaakt en gezegt dat ik geen zin in verkering had (heb al een vriend maar dat had ik niet gezegt en weten ze nu nog niet). Oke, hij vond het jammer maar goed, nu komt hij vanavond en wil hij wel kussen maar ik dus niet. en hij loopt de hele tijd ik hou van je en schatje enz.
WAT HEB IK GEDAAN!?!?!?

En over die kauwgom: Ik stond daar, en mijn zusje gooit zo lekker haar kauwgom in mijn haar, kon ik naar huis, heeft mijn vriendin het eruit geknipt, en nu is 1pluk dus heeeel kort!! lekkur voor banketstaaf, maar ik pak haar nog wel terug!!

Hihi, kussies Nikki

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:25

Ik heb altijd gehoord dat als je kauwgom in je kleren had, dat je het in de vriezer moest leggen,maar dat lijkt me met je haar niet zo handig.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:10

tja..als je nog jong bent(moet ik nodig zeggen, ik ben 14) vraag je gewoon:wil je met me:ja hoor. maar ik ga dus echt niet aan een jongen vragen:wil je met me!!!bij ons gaat dat heel anders...en meestal als je met een jongen hebt is het toch wel logich dat je met hem zoent lijkt mij..maar ja..

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 15:47

Ik ben 13.

En normaal gaat het bij ons ook heel anders hoor, als je met iemand verkering krijgt. Maar op MSN hadden we zitten dollen dus ik denk: ja nu ook! hihi
Ja ik dacht; Hij doet ook voor de gein maar ja ik word nu trouwens nog steeds gek van hem, krijg ik smsjes van ze: he nikki wil je met me n****n zeg please ja schat!!! en word anoniem gebelt. ach ja is m'n mobiel nog ergens goed voor haha Lachen