Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 22:34

na een tijdje alleen af en toe meegelezen te hebben op bokt na vele opnames in t ggz ben ik sinds vanavond weer thuis. het gaat niet goed maar ik móest loskomen van die afdeling waar ik zat. ik werd zelfs bang voor mijn huis en dat moet nu maar eens over zijn. ik ga 7 april een ambulante behandelingsgtraining volgen in delft die erop gericht is mij beter om te leren gaan met crisissen. er is in de afgelopen maanden veel gebeurt en ik heb het er helemaal mee gehad. ik wil gewoon een rustig leven met wat leuke vriendinnen en een fijn pelkje voor me zdelf. dat plekje heb ik, die vriendinnen nog niet maar dat komt ook wel. dat plekje moet mij nu alleen weer vertrouwd gaan worden. dat kan niet van de een op de andere dag maar door vandaag naar huis te gaan is een begin. ik hoop weer wat vaker op bokt te komen en mijn leven weer wat op te kunnen pakken. voor wie wil weten wat er met me aan de hand is staat mijn pb box open. xxx lonneke
Laatst bijgewerkt door iefke op 28-06-10 09:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Update in titel

loez

Re: hier weer eens een berichtje van mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:37

Lonneke, ik heb veel van je topics gevolgd en ik begon je de laatste tijd inderdaad te missen. Dat ik me afvroeg hoe gaat het eigenlijk met je.

Jammer dat je weer een soort van terugval hebt gehad, maar je hebt zoveel doorzettingsvermogen dat je hier zeker uit gaat komen. En nog sterker dan voorheen ook!

Kop op meid en denk aan je zelf!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:38

jee...wat heb jij toch een pech in je leven...ik heb het met je te doen.. :(:)
Ik hoop dat je je snel weer prettig voelt in je eigen huisje!
(beloof je mij nog even geen dieren te nemen tot je alles weer op de rit hebt?....dit is niet rot bedoelt :o )

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:40

ik bedacht me eingelijk vandaag dat ik je naam al weer eventjes niet voorbij had zien schuiven op bokt :(:)
fijn dat je weer thuis bent, zal idd niet makkelijk zijn, maar het zal wel superfijn zijn als je dalijk weer wat gesetteld bent en je je weer thuis voelt zeg maar

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:41

Hé, fijn om je weer terug te zien.

Ik heb zijdelings je topics gevolgt en ik hoop dat je nu eindelijk de rust vindt in je leven. Veel succes.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:44

hey Lonneke, misschien herken je me niet meer, maar welkom terug joh en succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:46

Wat knap dat je dat zo kunt zien!
Dat je weet dat het niet 1-2-3 perfect zal gaan en dat het tijd nodig heeft.
Hiermee ben je zeker al een grote stap in de goede richting. :j
Ik kan je alleen maar heel veel succes wensen. +:)+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:47

Fijn dat je weer thuis bent Lonneke!

Sterkte ermee. Het zal niet gemakkelijk zijn thuis, maar ik ken je gevoel zeker wel dat je op een gegeven moment er GENOEG van hebt en niets liever meer wil dan gewoon te léven..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:51

Sterkte weer!

Heb volgens mij toendertijd wel je topics gelezen maar kan me 1,2,3 niet meer herinneren wat er was :+ Zou je me misschien even kunnen vertellen via pb? *schaamt zich diep!*

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 01:05

Hoi Lonneke, hier nog een meelezer-en-soms-wat-plaatser die zich wel eens heeft afgevraagd waar je gebleven was.
Fijn dat je weer terecht bent op je eigen plek. Ik hoop oprecht voor je dat dat voor jezelf ook snel weer zo gaat voelen en dat je stevig genoeg in je schoenen staat om er wat van te maken!

Succes!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 01:05

Veerle90 schreef:
Sterkte weer!

Heb volgens mij toendertijd wel je topics gelezen maar kan me 1,2,3 niet meer herinneren wat er was :+ Zou je me misschien even kunnen vertellen via pb? *schaamt zich diep!*

Volgens mij heeft Bokt ook ergens een zoekfunctie :j

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 14:11

Sterkte Lonneke, fijn je weer te zien. Het is vallen en opstaan hè :(:) Ik gun je die vriendinnen van harte meid. Eens komt de dag dat je met een knipoog terug kunt kijken op deze nare periode. Probeer open te staan voor je behandelaars en omgeving. Je komt er wel !! :j

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 14:25

slimmerik schreef:
Sterkte Lonneke, fijn je weer te zien. Het is vallen en opstaan hè :(:) Ik gun je die vriendinnen van harte meid. Eens komt de dag dat je met een knipoog terug kunt kijken op deze nare periode. Probeer open te staan voor je behandelaars en omgeving. Je komt er wel !! :j

dank je wel. het is echt moeilijk. elke minuut van de dag verlang ik naar de dood. ik ben zo wanhopig. maar ik vecht door. ik hoop zo dat ik ooit weer gelukkig kan zijn. |(

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 14:26

Hey lon,

Fijn dat je weer thuis bent en welkom terug :)

Het gaat vast goedkomen ! Ik denk dat je al sinds de afgelopen 4 jaar velen vooruitgangen geboekt hebt!!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 22:46

helaas moet ik mededelen dat het zo slecht gaat binnen 2 dagen dat ik net de crisisdienst weer heb gebeld en waarschijnlijk weer terug ga naar t ggz. ik vraag me nu ook af of ik ooit nog in staat ben om alleen te wonen. sta ingeschreven voor beschermd wonen maar daar staat een wachtlijst voor. ik hou jullie op de hoogte.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:49

Jammer dat het niet goed gaat zeg.
Komen ze zo direct langs?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:54

Lonneke, knap dat je zelf signaleert dat het niet goed met je gaat! Ik volgde en volg altijd jou topics. En ik wens jou echt het allerbeste!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 23:05

ik kan wel janken. wilde zo graag proberen na al die maanden weer op mezelf te zijn. mar het lukt gewoon niet. ik ben zo somber en depri. ik weet niet hoe dit gaat eindigen. ik kan hier gewoon niet meer tegen. ik heb net een telefoontje gekregen van de crisisdienst en ik ga er zo heen. ik hou jullie vanuit t ggz op de hoogte als dat lukt.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:07

Succes Lonneke :(:)
Knap dat je nu zelf realiseert dat het niet meer gaat, petje af.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:07

Jeetje Lonneke.. ik weet niet wat ik moet zeggen..
Heel veel sterkte meid, probeer je sterk te houden, want dat ben je. Ook al voelt het misschien nu totaal niet zo, maar kijk waar je al bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:08

Je kunt het! Echt waar! Dat weet ik zeker. :j
Ik vind het goed van je dat je de crisisdienst hebt gebeld.
Toen ik 14 was, zei mijn psycholoog;"Als er ook maar een heel klein sprankje in je zit dat wil leven, doe het dan niet!"
Dat is mij altijd bijgebleven en ik trek me daar nog vaak aan omhoog.
Je verlangt waarschijnlijk naar rust, een manier om een half jaar te slapen en dan uitgerust en vol goede moed weer verder te gaan.
Geloof me als ik zeg dat ik weet hoe jij je voelt!
En geloof me als ik zeg dat het te overwinnen is.
Dat ook jij weer geluk kunt vinden en dat alles, als je er zelf aan werkt, langzaam weer een klein beetje kleur zal krijgen.
Nu lijkt dat misschien heel ver weg, maar op een dag zul je achter je kijken en denken:"Goh, is dat al weer zolang geleden?"

Ik wens je echt al het beste.
Volgens mij ben je een heel krachtig persoon.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:12

lonneke schreef:
ik kan wel janken. wilde zo graag proberen na al die maanden weer op mezelf te zijn. mar het lukt gewoon niet. ik ben zo somber en depri. ik weet niet hoe dit gaat eindigen. ik kan hier gewoon niet meer tegen. ik heb net een telefoontje gekregen van de crisisdienst en ik ga er zo heen. ik hou jullie vanuit t ggz op de hoogte als dat lukt.

meid...wat een ellende...ik zou willen dat ik dit kon veranderen voor je..
sterkte...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:13

Meiske toch.... goede beslissing van jezelf om te bellen. Heel erg jammer maar jouw tijd komt nog...ècht. Probeer te genieten van de tijd dat je daar bent. We blijven aan je denken !!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:18

Goh ze is weg zo te zien..... -O-

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 23:30

nee ik ben er nog. de crisisdienst gaat nog langskomen want het ggz heeft op dit moment geen bed vrij dus ze moeten een andere plek voor me gaan regelen. ik ben helemaal kapot. heb 2 nachten niet geslapen en ben alleen maar aan t huilen. waarom is het leven nou zo moeilijk voor me. ik wil zo graag leven maar t is me niet gegunt.ik hou jullie op de hoogte