hmmm had paar weekjes terug al ontslag genomen. en ik dacht dat ik tot vandaag moest werken. heb volgende weke namelijk vanaf maandag ponykampen dus ben maandag tot vrijdag foetsie (bereid je maar voor) lees ik afgelopen week opeens dat ik 2 avonden moet werken en zaterdag. zal wel iets misgegaan zijn bij mijn vakantie planning. nouja zaterdag maakt me niet uit dan ben ik toch al weer thuis, maar maandag en woensdag (woedag kan ik altijd al niet dus ook al vaag ingepland) kan ik dus echt niet. dus ik daar vandaag heen na mn werk (moest tot 5 uur en was de hele tijd errug druk) en zeg dus ja kan die 2 avonden niet. word erik boos(kassamiepmannelijk). kom je daar nu pas mee. en had je dat niet eerder kunnen zeggen (zge t gister pas). ik zo nee ik was hier gister pas voor t eerst deze week. nou zoek maar iemand anders zegt. dus ik ja daag is niet mijn probleem. (was ff flink kwaad door zijn reactie) ja bel alja (mn bazin) maandagochtend maar op. ik zo ja dat zie ik nog wel. nu hoop ik dat hij t opgeschreven heeft. want heb geen tijd om te bellen waarschijnlijk moet al vroeg weg. nouja nog 1 week en dan finito heb t helemaal gehad daar. stelletje........ .
ach het ging niet eens om dat ik iemand anders moest regelen, maar de manier waarop. zo arrogant. pffff sjeetje kan dus echt niet tegen dat soort mensen. zeker niet als dan ook blijkt dat ze hard op zoek naar mensen zijn en iedereen door hun manier van doen tegen zich in t harnas jagen. tsk ga dan toch een end heen. zaterdag nog en dan NOOIT MEER