Zo blij als een papagaai...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 22:32

Pap heeft allerlei speelgoed in de wachtkamer voor bange kindjes/onopgevoede koters die anders de boel afbreken als ze moeten wachten. Het meeste komt als reclame van farmaceutische bedrijven. Een poosje terug kregen we een prachtige felrode pluche papagaai over de post. Party!! Onze hond Jip kreeg daar "lucht" van, en het was Lovers op het eerste gezicht. maar ja, dat ding verdween naar de wachtkamer. Jip had al snel in de gaten dat hij daar via het kantoor kon komen. Dat mag ie helemáál niet, maar ja. Dus weken achtereen heeft ie geprobeerd om op onbewaakte ogenblikken in de wachtkamer te komen en die papagaai te grijpen. Al meerdere malen had ie hem, maar werd hij betrapt voor hij weg kon komen Extreme duivel
Vrijdag is het eindelijk gelukt. Ik hoorde gekraak in de huiskamer, en daar lag meneer grote plukken wit vulsel uit de buik van Papagaai te trekken... En o wat is ie gelukkig! Lovers Al twee dagen lang moet dat ding overal mee naar toe, wordt er liefkozend op vleugels gesabbeld, gooit ie hem weg om er dan zelf achteraan te rennen en hem weer te grijpen. Jip wil niet in de kennel als Papagaai niet meemag. Jip wil niet uit, Jip wil met papagaai frotten, Papagaai moet mee in de auto... *zucht* maar wel vertederend hoor... Lovers *LOL*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 22:40

kewl
hmmm onze papagaai is lang niet zo meegaand met honden.
ook niet met mensen alleen met mannen. Verward
mijn paps heeft trouwens nooit van die leuke dingen in de wachtkamer altijd oude grasduinen en libbeles. en beetje lego meer dus echt niet. saaie paps heb ik maar weer (hij is BTW huisarts) hij heft trouwens wel dropjes afentoe. jummie. ben der al in geen tijden geweest. maar vroeger.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 11:57

Aaaachhh wat lief! Net een klein kind, hihi... ontroostbaar als-ie z'n knuffel kwijt is... Ik vond Jip wel een schatje hoor, jammer dat hij de hele tijd onder de keukentafel heeft gezeten toen wij er waren...