Mijn moeder en ik kijken altijd al naar Familymatters en voor het nieuwe seisoen waren ze op zoek naar gezinnen waar van 1 van de kinder een eetstoornis of gameverslaving had.
Omdat ik in 1 van de 2 pas liep me moeder de heletijd te dreigen met pas op hoor want ik geef je op voor family matters.
Maar nadat ze dat 10x had geroepen riep ik doe dan , en toen heb ik het met haar samen opgestuurd(ergens in dec.) .
Toen nog een mailtje van ze ontvangen half jan. dat ze in begin feb contact opzouden nemen als we door waren .
nooit meer iets van gehoort tot gistere dan !
Me moeder nam de telefoon op en was even in shock , dus ze vroegen of het gelegen kwam maar me moeder heeft even nee gezegt zo dat ze overleg tijd en denk tijd had .
Smiddags kwam ik dus uit school en toen vertelde ze dat familymatters om 4 uur terug zou bellen en of we dit plan gingen door zetten .
Nou 5 over 4 werd er keurig gebelt en moesten we wat dingen toelichten .
Nou er werd gezegt dat ze vrijdag terug zouden bellen want ons "verhaal" moest eerst naar een commisie .
Nou vrijdag werd dus vandaag .
We zijn door de comissie en ze komen maandag om 11 uur lang

Nu word het wel allemaal een beetje eng en begin ik zwaar te twijfelen of ik door moet zetten of afhaken .