Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Ik ben destijds in een mooi pak getrouwd en de we hadden als feest een barbeque in de tuin dus iederen kwam gewoon in jeans enz. Was super gezellig en ook helemaal onze wens.
Alhoewel ik nu wel spijt heb geen mooie foto's te hebben in een mooie jurk.
*judith* schreef:Aangezien ik zwanger ben en trouwen toch wat makkelijker is dan allerlei papieren aanvragen
om de dingen goed te regelen hebben we besloten om te gaan trouwen.
Maar nu het probleem: ik heb totaal niks met trouwen en bruidsjurken en wil liever niet in
een bruidsjurk trouwen.
Alleen ik wil wel op blijven vallen als zijnde de bruid en niet "verwateren" tussen de gasten
Wie weet een leuk alternatief (waar mijn buik straks ook niet al te veel in opvalt)??
(heb zelf geen kinderen en ook niet die intentie ma goed)
Ik ben nu 28 weken zwanger en het enige wat je hoeft te regelen is het erkennen van de vrucht en de ouderlijke macht, valt best mee. Wij willen pas over een paar jaar trouwen als onze ukkepuk oud genoeg is om de ringen te dragen 
Hawai schreef:Weet niet wanneer jullie gaan trouwen, maar alvast gefeliciteerd.
Als het van de zomer is dan is dit misschien wel een leuk jurkje, waar je buikje best goed in uit zal komen maar niet te veel zal opvallen.
Gewoon even googlen geeft ook leuke ideeen

Vonnie84 schreef:Ik zal mijn trouwfoto's hier wel op zetten als ik ze heb. A.s. maandag gaan wij trouwen. Ik ben dan 25 weken zwanger.
En ook ik heb geen jurk (sonde van de centen!! Doe je toch maar één keer aan).
Ik heb een witte broek met iets leuks erop. Kan ik de hele zomer nog aan doen. En ook mijn schoenen lopen dadelijk heerlijk achter de wandelwagen

echt heel lief! 
*judith* schreef:Vonnie84 schreef:Ik zal mijn trouwfoto's hier wel op zetten als ik ze heb. A.s. maandag gaan wij trouwen. Ik ben dan 25 weken zwanger.
En ook ik heb geen jurk (sonde van de centen!! Doe je toch maar één keer aan).
Ik heb een witte broek met iets leuks erop. Kan ik de hele zomer nog aan doen. En ook mijn schoenen lopen dadelijk heerlijk achter de wandelwagen
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij eruit ziet volgende week en wil dan ook graag jou foto's zien.