Dit soort dingen die je normaal gesproken dus niet :)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-01 19:40

Dit gedicht heb ik geschreven in een zeer melige bui, ik vond hem zeker de moeite waard om hem hier neer te zetten...

Waar zou je moeten beginnen, in een heelal zonder einde, zonder begin of middelpunt.Gebruik je fantasie,alleen, zorg dat je uitkomt,

Fantaseren,combineren,snappen,begrijpen,voelen, alles wat ik doe, doe ik in rijtjes. Alles wat ik voel is veranderd. Ooit was ik een muurbloem, grauw ,grijs, niet bekend.Maar nu wil je weten hoe ik ben. Nu een vrije vogel, vlieg op avontuur. Met vrienden, familie
en vriendinnen.die belangrijk voor je zijn.Maar laat de mensen leven, laat ze lekker fijn.
Geluk komt uit een hoekje, laat JIJ dat hoekje zijn. Dan ben je blij en vrolijk en wordt je leven fijn.
Geeft nooit toe aan andere, t'is niet elke dag feest.
Vroeger,dat is lang geleden, en al eeuwen lang geweest. Laat je dromen, laat je proeven van dat beetje dierbaarheid.Van geluk en ook de liefde en de groot geworden meid.
Tussen oorlogen en vrede van familie en de rest.Laat de liefde leven leiden, die doet echt wel goed zijn best.
Zorgen voor de andre mensen, voor alle dieren op de bol. Dan zullen alle armen wensen, op een rond buikje vol.
Maaar helaas kun jij niet helpen , jij zit in dezelfde boot.Maar met geluk, liefde en ellende, wordt jij veel volwassener groot.
Luister naar mijn wijze woorden, volg ze op , dan zul je zien. Ik had op school voor poetica altijd een hele dikke tien.Maar geloof jij dit verhaaltje niet, het land is vrij, alles mag, maar het enige vergeetverschil is, fantaseren met tien en een vlag.
Het gevolg kan raar gaan lope, linksom, rechtsom, achteruit...
Maar jij hebt je eigen mening, het wordt eens tijd dat je die uitt.Geloof je me niet, das je volste recht.
Geloof me het is waar.
Nu weet je niet wat je moet doen, vertrouw op liefde geloof me maar.
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht,
De liefde van je leven,
Waar je meteen voor zwicht,
Degene van je dromen, waarmee je verder wil..
Wil trouwen en wat kinderen, dan wordt het meestel stil.
De mensen blijven bij de tijd, en kijken nooit eens verder.
Ik wil met je trouwen, zijn de woorden die je geeft
Bedenk je snel en kijk goed met wie je verder leeft.
Een lief gezicht, een leuke lach, is meestal niet genoeg.Want waar HET omgaat, zit meestal diep, verweg in het lijf gezwoegd.
Toon alleen dit diepste gevoel, aan diegene die het waard is.
Bedenk heel goed, bij een vlotgevoel heb je het meestal mis.
Heel vaak gaat dit niet samen en botst het heel de tijd.Maar blijf jezelf , kijk wie je bent, je hebt je eigen beleid. Probeer te zoeken, naar de perfecte combinatie, leg de puzzelstukjes op zijn plek, met de volste concentratie.
Denk niet bij het eerste stuk, ja yes dit gaat me lukken.
Later blijkt, een chagerijn, vol van al zijn nukken.
Vaak na een stuk of vier, heb je alles op zijn plek,
Volmaakt gezicht, een goed gevoel, alles is perfect.
Daar dat wat van binnen zit, is het belangrijkste wat bestaat,de liefde begrenst je diepste gevoel, je merkt wel hoe het gaat.
Dus denk eraan, loop niet alleen, je hormonn achterna. Je gevoel speelt een grotere rol, want daarmee zit je lichaam vol.

Okeej ik weet het, het gaat nergens over Lachen

Groetjes ymke

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 20:57

Haha...ik vind hem wel grappig *LOL* Leuk verzonnen hoor!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 21:55

Ja!! Kewl!!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 22:02

Leuk gedaan. Diverse moralen in 1 gedicht. Aparte combo..

Pling Knuf Mayo Pling