Tijd voor uitleg? Hoe het gaat met mij...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23440
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:17

top dat je dit op bokt hebt gezet, echt heel knap!!!
Heel veel sterkte en als je je ei kwijt wil kan je me altijd pb en

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:12

Het viel me ook al op dat je niet vaak op Bokt was. Heel moedig dat je dit met ons wilt delen, heel veel sterkte.

Liefs,

Lisette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:51

Had het eerlijk gezegt niet van je verwacht, maar hierdoor ga ik je echt niet anders zien hoor!!! ER komt nog een gezellig kaartje aan en houd vol he!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:10

Goed van je dat je het hier hebt neergeschreven.

Bokt wordt idd een taboedoorbrekend forum Knipoog Want ik had in het begin nog weleens van dit is niet het forum voor de wat mindere dingetjes maar ik heb intussen hier ook al een boel verteld over mezelf.

Maarre heb je je kamertje daar een beetje gezellig ingericht? Ik bedoel met een paar paardenplaatjes ofzow Verward Knipoog

Ik weet niet hoe de prognose is voor 'borderliners' maar ik verwacht dat met een hoop inzet van jezelf en begeleiding je toch een leuk leventje kan opzetten.
Ik krijg zelf binnenkort dagtherapie en die dingen zijn zeker geen schande Lachen


Iig kop op en je kan het Lachen

En je blijft gewoon een leuke meid, ik ken je dan wel niet persoonlijk ofzow maar je komt op bokt over als een hele rustige leuke meid en daar kan geen ziekte of wat dan ook aan veranderen Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:28

Ik schrik er een beetje van, had het nooit verwacht. Meis, heel veel sterkte en kom op!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:34

Jeetje, ook ik had dit niet verwacht, ken je dan ook verder niet IRL.
Ik vindt het ontzettend dapper dat je dit hier allemaal neer hebt gezet, wat zitten er toch allemaal geweldige, dappere mensen hier op bokt.

Ik zal je binnenkort ook zeker een kaartje sturen, sterkte...

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:45

Jeetje ik schrik hier echt van Heike!! Dat het allemaal niet echt lekker met je ging had ik al wel een beetje in de gaten, maar dat het zo rottig is...

Maar goed, je bent en je blijft voor ons gewoon Heike hoor, zonder jou en zonder Bart was Bokt er nooit geweest!

Kun je nog wel regelmatig naar Karan toe of kun je dat niet opbrengen?

Ik zal je komende dagen een kaartje sturen, we zullen zorgen dat je hele kamer behangen kan worden met kaarten!!! Hou je haaks meis!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:04

Ik had je ook al een tijdje gemist hier. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik vind het knap dat je het allemaal zo op hebt durven schrijven.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:13

He, wat naar zeg Heike. Ik wist totaal niet dat het zo slecht met je ging!
Ik hoop dat je ooit nog de zonnige kant te zien krijgt!
Heel erg veel sterkte en houd de moed Ach gut

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:28

Lieve Heike,

Ik wist het al een tijdje van je, maar vind het echt ZO knap van je dat je het nu durft uit te spreken hier op Bokt. Ik hoop dat het je goed doet en dat je veel begrip ervoor terug krijgt. Wat ik je op het hart wil drukken is dat je heel goed bij je eigen gevoel moet blijven....luister naar je lichaam en geest en ga goed na of je er wel klaar voor bent om weer op jezelf te gaan wonen, buiten een woongroep om. Je bevindt je nu in een hele veilige omgeving en ik kan mij voorstellen dat de stap terug naar de maatschappij een hele moeilijke is. Zodra je twijfelt of problemen voelt aankomen neem dan weer een stap terug! We willen je niet kwijt en vergeet niet dat je altijd bij mensen terecht kunt (ook bij mij!!) met je verhaal.

Veel sterkte voor de komende tijd en geniet nog even van je verlof.

Franca

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:05

Ik lees met tranen in m'n ogen deze berichten. Vooral die van jou Heike, heel herkenbaar heb het zelf allemaal ook mee gemaakt. Ik wordt er down van..... Maar heel veel sterkte toegewenst! Ik ben blij dat iedereen hier zo eerlijk is. Ik heb de problemen ook 2 jaar verzwegen Boos!.

Heike sterkte en ook alle andere bokkers die dit soort problemen hebben!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:52

tjee wat erg voor je! gelukkig maar dat je het niet vervelend vind daar. veel sterke. knap dat je dit op bokt heb gezet!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:28

Heel veel sterkte en ik weet zeker dat het je gaat lukken om hier uit te komen! Als je maar in jezelf blijft geloven...!

lufmahhorses

Berichten: 674
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:38

heeeel veel sterkte