Maar het zit dus zo:
Ik zou dit weekend naar frankrijk gaan,dus niet springen,maar je moet dan je les afmelden,had ik vorige week gedaan(de helft van de manege zat erbij)zeggen ze vandaag dat het niet zo is en dat ik dus gewoon meekanspringen
Dus ik zeg ik spring niet mee want de 1ste bak is klote en ik zou om 8 uur bij me ma zijn
Fijn ik gaan rijden en mn paardje gedaan,kom ik de kantine binnen en hoor ik dat ze 20 piek voor die les op me bon hadden gezet
Dus ik heel erg boos
Ik naar dat wijf toe(die is nu ineens 2e man ofzo en denkt dat ze jezus is)
en ik zeg heb jij die 20 piek op me bon gezet
zegt ze ja je heb telaat afgemeld en je jkomt met een poedersuikersmoes dat je om 8 uur wegmoest en het is nu al 8uur
Dus ik helemaal pist natuurlijk en zeg me paard moet ook drinken want jullie zouden al weken die waterleiding aanleggen en ik ga niet in een blubberbak springen zodat me paard der benen breek
ondertussen was ik dus echt aan het koken en zeg en wat heb jij er mee temaken dat ik heir nog ben voor die 20 piek ma je me R$%^^&t nogeneens likken en denk mar niet dat ik die betaal
O ik ben echt nog pist zeg dit verhaal zal er wel heel raar op staan nu heir wat een k**((twijf zeg echt waar en er zij nog veel meer dingen over die )(*&&^%%$$
zelf zou ze ook gaan springen en ze heeft nog geen een keer meegedaan omdat ze bang is dat der paar dgeblesseerd raakt en dan geen wedstrijd kan lopen
En zo weet ik nog heel veel dingen over der van vroeger omdat me vriend bij der in de klas zat(ze is al 25 ofzo)
naja ik stop amr want dit word vast een vaag lang verhaal