Ik ben echt kwaad!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 20:42

We hebben sinds een paar weken springles op de manege,heel leuk natuurlijk behalve als de bakken heel erg rot zijn,en aangezien mn pony der benen niet hoeft te breken rijd ik dan liever niet Boos!

Maar het zit dus zo:
Ik zou dit weekend naar frankrijk gaan,dus niet springen,maar je moet dan je les afmelden,had ik vorige week gedaan(de helft van de manege zat erbij)zeggen ze vandaag dat het niet zo is en dat ik dus gewoon meekanspringen Boos!
Dus ik zeg ik spring niet mee want de 1ste bak is klote en ik zou om 8 uur bij me ma zijn Verward

Fijn ik gaan rijden en mn paardje gedaan,kom ik de kantine binnen en hoor ik dat ze 20 piek voor die les op me bon hadden gezet Boos!
Dus ik heel erg boos Boos!
Ik naar dat wijf toe(die is nu ineens 2e man ofzo en denkt dat ze jezus is)
en ik zeg heb jij die 20 piek op me bon gezet Verward zegt ze ja je heb telaat afgemeld en je jkomt met een poedersuikersmoes dat je om 8 uur wegmoest en het is nu al 8uur Verward
Dus ik helemaal pist natuurlijk en zeg me paard moet ook drinken want jullie zouden al weken die waterleiding aanleggen en ik ga niet in een blubberbak springen zodat me paard der benen breek Boos!

ondertussen was ik dus echt aan het koken en zeg en wat heb jij er mee temaken dat ik heir nog ben voor die 20 piek ma je me R$%^^&t nogeneens likken en denk mar niet dat ik die betaal Boos!

O ik ben echt nog pist zeg dit verhaal zal er wel heel raar op staan nu heir wat een k**((twijf zeg echt waar en er zij nog veel meer dingen over die )(*&&^%%$$
zelf zou ze ook gaan springen en ze heeft nog geen een keer meegedaan omdat ze bang is dat der paar dgeblesseerd raakt en dan geen wedstrijd kan lopen Boos!

En zo weet ik nog heel veel dingen over der van vroeger omdat me vriend bij der in de klas zat(ze is al 25 ofzo)
naja ik stop amr want dit word vast een vaag lang verhaal

sascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 21:09

Nou dan haal je er toch iemand bij die heeft gehoort dat je het hebt afgemeld??!! Dat is toch simpel. Ik zou ook geen 20 piek betalen aan zo'n mens.

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 21:13

die 20 betaal ik ook niet al moet ik er voor van de manege af

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 07:21

waarom zo moeilijk doen? je zegt dat de halve manege erbij stond nou haal die halve manege erbij en laat hun zeggen dat je ook optijd hebt afgemeld.

Ik zie trouwens niet in wat hoe zij vroeger in de klas was te maken heeft met dit en wat zij met haar paard doet te maken heeft met of jij wel of niet springt?

was je nog wel optijd bij je afspraak door dat gedoe?

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 18:51

Nee ik was dus een halfuur telaat en daar was me ma ook niet blij mee Huilen

Maar het is gewoon een rotstreek sinds de dochter van de eigenaar weg is denkt zij alles te kunnen maken Boos!

En ja de halve manege stond erbij maar die gelooft ze niet want het meisje dat bardienst had(13 jaar) die gelooft ze Frusty
Maar er zit nog veel meer aanvast aan dit verhaal is gewoon teveel om op tenoemen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 20:27

Lekker laten zeuren maar die f 20,- principieel NIET betalen! Die mensen zijn gewoon incorrect. En ze moeten ook eens iets doen aan die bak. je betaalt ten slotte om er te kunnen rijden. Anders kun je je pony ook wel gewoon bij een boer zetten op de wei. Dat is dan tenminste goedkoper. VOlHOUDEN!