Ben helemaaaaal niet zo van de R&B maar ik heb net de cd van Destiny's Child bestelt bij Bol.com. Past wel goed bij m'n imago van Onafhankelijke Vrouw vond ik }> Heeft iemand m? Is ie zo lekker al ik denk dattie is?
Lievemeid
Geplaatst: 20-07-01 20:10
ik heb de cd. Hij is best leuk, alleen sommige liedjes zijn een beetje sloom... En die beyonce he? Maar het is een leuke cd vind ik
sanderijn
Geplaatst: 20-07-01 20:40
ik vind destiny's child geweldig,heb de vorige cd ook!de nieuwe gaat mijn broer nog voor me downloaden van inet
vooral i'm a survivor die vind ik keigaaf!enne indepentdant woman had ik op single gekocht
Survivorgirl
Geplaatst: 20-07-01 22:27
Hallo! Ik heb de c.d van Destiny's Child-Survivor [img]../upload/692/destiny's_child3.jpg[/img] Dit is de voorkant van de C.D ^ Verder is de c.d echt GAAf Ik vin eigenlijk wel alle liedjes leuk bijv; SexyDaddy, Nasty girl, Bootylicious, Happy Face, Fancy, ApplePie la mode,etc.. Elk liedje heeft wel wat En trouwens ik heb ook Destiny's Child site gemaakt , dus als je hem wil zien stuur ff een berichtje!
Spirit
Geplaatst: 21-07-01 09:52
Ik vind ze wel kewl hoor! Vooral Survivor en Bootylicious!
Kelly, can you handle this? Michelle, can you handle this? Beyonce, can you handle this? I don't think they can handle this!
Barely move, we've arrived Lookin sexy, lookin fly Baddest chick, chick inside DJ, jam tonight Spotted me a tender thang There you are, come on baby Don't you wanna dance with me Can you handle, handle me
Jan_324
Geplaatst: 21-07-01 11:46
tis maar net wat je luek vind.. Als je nou Anouk kocht..
Jurga
Geplaatst: 21-07-01 15:48
Hmmm...ik mag die cd toch wel es gaan luisteren denk ik. Mijn broertje heeft een gebrande van internet, al een aantal weken, maar ik heb nog geen tijd gehad hem te luisteren, erg slordig van de muziekfreak Ilona. En ik vind Destiny's Child ook best goed... Maar ja, ik werk, werk, werk en slaap, slaap, slaap en bok, bok, bok...Verder geen tijd. Toch maar een keer tijd maken dan haha.Ilona
Anoniem
Geplaatst: 21-07-01 15:49
Heb laatst Charlie's Angels gezien en vond die muziek toch wel gaaf
Joyce
Geplaatst: 21-07-01 18:14
Ik heb de cd niet, maar heb hem wel een paar keer gehoord bij een vriendin, en ik vind hem gaaf! Ik heb ze trouwens ook in het echt gezien en gehoord Maar de cd is super! (vind ik!)
Lievemeid
Geplaatst: 21-07-01 18:17
in het echt (optreden) overheerst beyonce's stem echt te erg, vind ik. Ze krijst dan overal doorheen. (een voorbeeld, de tmf awards..) en de rest is bijna niet meer te horen terwijl die even mooi (of nog beter!) zingen. de cd is errug gaaf