Ik heb mijn abonnement vorig jaar februari bij telfort afgesloten. Dit was op 1 februari waarna mijn abonnement meteen van start ging.
Nu dit jaar op 1 februari 2010 zou deze aflopen. Ik wist daarvan en heb express niets gedaan omdat deze dan naar mijn idee (wat bij tele2 wel was) automatisch verlengt zou worden. Dit was dus helaas niet het geval. Ik keek 2 weken later op internet en zag dat de eind datum nog niet was veranderd, dus liet mijn vader bellen naar Telfort. Hij heeft het via de telefoon verlengt en het zou 8 werkdagen duren voordat het in behandeling is gegaan.
Nu kreeg ik dus van de week een SMS'je met mijn telefoonrekening van 3 weken: €79.98

Heb ik nou wel of geen gelijk met mijn automatisch verlengen? ik vind het namelijk rond uit belachelijk dat ik geen mailtje of wat dan ook gekregen heb over zoiets.
Sta ik in mijn recht als ik een klachtenbrief ga sturen?
Bedankt voor het reageren.
