Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raimondlover schreef:Ik ben momenteel bezig met een aanvraag...ik lees even mee want dat wil ik ook graag weten...

juline schreef:mijn vriend heeft urgentie gekregen vanuit het ggz (speciale regeling) na 6 maanden een prima flatje gekregen in een normale wijk (altijd al gewoond)
maxipaxixx schreef:wy hebben sinds 3 weken ook urgentie. en we hebben waarschijnlijk al een huis!
wy zitten in een blijf van me lijf huis
Ik heb op mijn 18e ooit urgentie gekregen op indicatie van Bureau Jeugdzorg en mijn school, en toen had ik binnen een paar weken een huisje, maar enkele maanden later hebben ze de urgentieregeling in die gemeente aangepast en nu krijg je echt nog maar héél moeilijk urgentie, je moet echt letterlijk op straat staan zo ongeveer. Dit verschilt behoorlijk per gemeente, er zijn er zelfs waar urgentie helemaal niet kan.
Justy schreef:Let erop dat urgentieregelingen per gemeente verschillenIk heb op mijn 18e ooit urgentie gekregen op indicatie van Bureau Jeugdzorg en mijn school, en toen had ik binnen een paar weken een huisje, maar enkele maanden later hebben ze de urgentieregeling in die gemeente aangepast en nu krijg je echt nog maar héél moeilijk urgentie, je moet echt letterlijk op straat staan zo ongeveer. Dit verschilt behoorlijk per gemeente, er zijn er zelfs waar urgentie helemaal niet kan.

juline schreef:mijn vriend heeft urgentie gekregen vanuit het ggz (speciale regeling) na 6 maanden een prima flatje gekregen in een normale wijk (altijd al gewoond)

koekjes1985 schreef:Raimondlover schreef:Ik ben momenteel bezig met een aanvraag...ik lees even mee want dat wil ik ook graag weten...
hoi
Om welke reden heeft uw of je urgentie aangevraagd en in welke gemeente?
Bij mij is het om sociale/medische reden. Er is ook al een arts geweest van advies bureau argonaut en die heeft advies gegeven aan de woningbouw.
Ik wacht al een maand.