Ik gebruikte en gebruik mijn agenda's vaak als dagboeken, maakte er korte notities in, die bewaar ik dus. Brieven van (school)vriendinnen ook. Maar waar leg je de grens? Ik kwam net een hele map met uitwerkingen van zuren en bases van scheikunde tegen. Niet mijn favoriete vak...
Zelfde voor de vervolgopleiding, ook een bérg aantekeningen en losse papieren. De modules werkte ik toen niet meer in schriften maar in klappers uit, waarvan ik vervolgens de papieren samenbond. Deze bewaar ik en verhuis ik mee gezien ik er in mijn huidige werk of privé nog wel eens gemak van heb door daar iets in na te zoeken. Maar al die verslagen? Die opdrachten? Ga ik die ook meeslepen, in een doos doen en op zolder achter het schot zetten om bij de volgende verhuis weer door te kijken, het aantal Oh ja
herinneringen oproepen, en vervolgens weer jaren niks mee doen?Ik twijfel
En ben benieuwd wat jullie doen... of zouden doen

Dat hoofdstuk mag dan dicht
maar daar staan altijd zo veel verhalen, tekeningen etc. van anderen in, dat dat ook wel bewaard mag blijven..
). Verder hecht ik er niet aan. Je doet er toch niets meer mee en ik denk ook niet dat mijn dochter dat gaat doen.
Van t hbo bewaar ik sommige boeken, modules en aantekeningen e.d. heb ik weggegooid.
Nog zo één! Ik heb alles heel lang bewaard. Oude agenda's, schoolschriften, kaarten, brieven met vriend(inn)en. Volgens mij heb ik vorig jaar wel een gedeelte weggegooid, zoals mijn agenda's. Maar opdrachten, verslagen e.d. bewaar ik gewoon. Net als (school)boeken.