Ik ken een jongen en ken d'r opzich best goed mee opschieten en het is vaak ook lachen met hem. Maar sins een tijd hebben we echt zo vaak ruzie en dat komt me ondertussen echt me neusgaten uit. Ik word al een tijdje toegevoegt door Engelse mensen en dat zijn blijkbaar computers ofzo, want ze typen zo vreselijk snel etc. Maar dat doet er niet toe. Nu hij heeft hij daar dus ook last van. Gisteravond werd hij 2 keer toegevoegt door Engelse en daarna door een 1 of andere annoniempje1. Toen zei die op een gegeven moment tegen mij: 'Ja volgens mij kent ze me, want ze heet Michelle en woont in Ouddorp'. En toen zei die Ja kan je iets aan J. (is beste vriendin van mij) vragen, maar niet zeggen dat je het van mij moest vragen. Ah fijn en toen liep mijn msn dus vast met het gevolg dat ik offline ging. Dus na 5 min. ofzo kom ik weer online en begint die me er ineens van te beschuldigen dat ik die annoniempje1 ben, dat had J. hem wijs gemaakt. J. zei al gelijk tegen mij: 'Jij was het?' Ik antwoordde gewoon de waarheid en zei dat m'n msn vast liep. Ze geloofde mij. Maar in die tussentijd dat ik offline was had J. tegen hem gezegt dat ik het wel kon zijn. Dus ik kom op msn en begint die me vals te beschuldigen en te zeggen: 'Ja je bent de enigste die zo triest is', 'Je bent echt een irritant figuur', 'Je bent echt raar' en allemaal van zulke dingen. Echt ik dacht echt kerel doe gewoon normaal, want je maakt je echt zo druk om een scheet. Ik word er echt zo moe van! Elke keer maar ruzie en gedoe
Eerst was ik nog een goeie vriendin en gisteravond was het: ' Ik weet genoeg en jij geen vriendin bent. Maar gekke henkie was er wel voor hem om te troosten toen die stond te janken in de discotheek paar weken terug, omdat hij ruzie had en diegene zei ga lekker coma zuipen. Ik weet het niet meer, wat moet ik doen? Ik word er gewoon hopeloos van..
Helaas zie ik hem zaterdag.. Hij hoeft ook niet te verwachten dat ik leuk, lief en aardig ga doen, want ik doe gewoon net of die er niet is.