Ben er dus nog even wezen zitten en hem vanuit m'n ooghoeken nog even bespied. Ja, ik hoopte echt dat deze leukerd me de volgende keer weer zou helpen!
En vandaag ging ik naar de Ikea met een vriendin, met het OV. We moesten in UC de bus pakken, en liepen dus langs de Starbucks. Ik natuurlijk meteen even spieken of die leukerd er weer was.. en ja hoor!

Uiteindelijk bij de Ikea in een gekke bui op een briefje geschreven: " Jij bent leuk! Msnen? *email-adres* "..

En daarna dus weer hups richting de Starbucks. Ik naar binnen, wilde eigenlijk wat bestellen dus sloot netjes aan in de rij. Ondertussen even proberen te kijken bij de toonbank of hij er was, maar ik zag hem niet! :| Dus ik zo tegen m'n vriendin van "He, jammer.. hij is er niet meer!", totdat zij opeens zei: "Jawel hoor! Daar, bij dat afhaalgedeelte met die jas aan, volgens mij gaat hij net weg!".. ze mompelde nog iets van dat ik het toch niet durfde. Nou, toen ben ik toch even langs de rij gegaan, richting jongen, vriendin met open mond achterlatend..

Heb voor de zekerheid gevraagd of hij er werkte (straks was het toch gewoon een klant, hij stond immers aan de andere kant van de bar) & hij bevestigde

Uiteraard keek hij verbaasd, maar daarna (weer met zo'n lief lachje) kreeg ik een leuke 'Nou, dankjewel!' (hij had het nog niet gelezen trouwens).. en toen ben ik (volgens mijn vriendin, ik weet het niet meer) heel rustig omgedraaid, naar haar toegelopen en zijn we zowat de Starbucks half uitgestormd (uiteindelijk dus niks meer gehaald

Is nu een klein uurtje geleden..
Ben benieuwd of ie me gaat toevoegen.

Zo niet, nou dan heb ik wel pret gehad!
Zo wel, dan heb ik er mss een leuk contact aan over gehouden

*hyper.