In de war..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LotteSmokey

In de war..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 00:57

Hallo,
ik ben Lotte en mijn vriend zit voor een paar maanden in Amerika en volgt daar een studie.
In mei komt hij terug om hier zijn zomervakantie vieren om daarna weer voor 9 maanden naar the States te vertrekken.

Hij vertelt me net via msn dat zijn gevoel minder wordt en niet meer weet wat hij nu wil.
Ook zegt die dat als die na de zomervakantie weer vertrekt het uit wil maken.. Omdat het anders veels te moeilijk is. ;(

Wat heb ik daar nu aan? Ik ben helemaal in de war en ik weet echt helemaal niet meer wat ik moet |(
Hoe kan ik nu, en straks in zijn zomervakantie leuk blijven doen terwijl ik toch weet dat het uit is als hij weer vertrekt..

Sorry, ik moest het even kwijt.. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 00:59

Ik zou het nu zelf uitmaken en de eer aan jezelf houden.. Hij zegt dus eigenlijk dat hij het leuk met je wil hebben tot hij weer weg gaat omdat hij het niet vol kan houden. Graag of niet hoor, dan maar niet. ;) Toch? Je hoeft je niet te laten gebruiken. Wel heel naar voor je. :(:)

Samurai

Re: In de war..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:01

Jeetje...
En je vraagt hier advies of wil je gewoon je verhaal kwijt?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:01

Huh? Als ie nu al weet dat ie het na de zomervakantie uit gaat maken had het voor mij helemaal niet gehoeven, kom op zeg!

Dan heeft ie je blijkbaar alleen nog even nodig als het hem goed uitkomt en daarna moet je wegwezen... Zo werkt het toch niet?

Ik zou tegen hem zeggen: óf je gaat voor me en dan ook helemaal, óf je stopt ermee en houdt mij verder niet aan het lijntje..!

Succes ermee!
Laatst bijgewerkt door pniekepnak op 25-02-10 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:02

Nou dan houdt hij het dus alleen aan zodat hij wat heeft als hij hier is met vakantie?

Ik had het allang geweten.
Dumpen die gast!!

Anders laat je je gewoon gebruiken!
En hij geeft dat nog toe ook.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:02

pniekepnak schreef:
Ik zou tegen hem zeggen: óf je gaat voor me en dan ook helemaal, óf je stopt ermee en houdt mij verder niet aan het lijntje..!

Precies, geen spelletje van maken. Dan kan jij je leven oppakken en wellicht iemand anders ontmoeten die wel voor 100% voor je gaat.

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 01:04

En gister vroeg die nog aan me waar we op vakantie gaan in de zomer.. :n
Heb zijn verjaardag met zijn ouders gevierd.. Stuur hem elke week kaartjes en nu dit..
Hij is zo verandert sinds die daar zo zit!!

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:06

Ja dahag, wat denkt ie wel!

Oftewel: Ik ga helemaal mee met voorgaande reacties. Houd de eer aan jezelf voor zover mogelijk en maak het zelf uit. Wat een flapdrol.

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 01:09

Hij vertrekt morgen naar Miami voor een aantal dagen en ga ik eens goed met een vriendin, zus praten.. Het liefst sloop ik nu alles wat op mijn pad komt.. Probeer zo maar eens te slapen..

Ik had al zo'n gevoel dat dit zou gebeuren.. Bah bah bah.. :n

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:12

Ik zou het uit maken als ik jou was. Nu is de situatie daar eigelijk 'ideaal' voor. Hij is er niet, dus je kunt er goed overheen komen. Dat die straks in de zomer maar ziet waar hij zijn tijd doorbrengt! Slechts enkele relaties houden stand over een dergelijke afstand, helaas.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:17

Ik denk dat ik ook de eer aan mezelf zou houden! Wanneer hij al besloten heeft het uit te maken na de zomer vakantie is er geen gevoel meer! Als jij er nu mee stop kun je jezelf weer oprapen, een nieuwe start maken en evt verderkijken, voor hij weer terugkomt! Als hij dan terug is zal je waarschijnlijk een keer flink moeten slikken maar dan ben je waarschijnlijk ook zover dat je je bedenkt dat het beter is zo....

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:18

Huh wat een rare opmerking van hem :? In de zomer uitmaken?
Waarom nu al niet dan..

Vind het wel heel rot voor je meid :(:) ook omdat hij nu helemaal daar zit en je niet echt met hem kan praten.. Maar ook ik denk dat je beter de eer aan jezelf kan houden en het beter uit kan maken.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:21

Hm dat klinkt als dat hij de wereld ontdekt heeft en zn oude vergeet en jou erbij, heel vervelend voor je maar hou de eer aan jezelf.
LotteSmokey schreef:
En gister vroeg die nog aan me waar we op vakantie gaan in de zomer.. :n
Heb zijn verjaardag met zijn ouders gevierd.. Stuur hem elke week kaartjes en nu dit..
Hij is zo verandert sinds die daar zo zit!!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:23

Hoelang waren jullie eigenlijk samen ts?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:24

Zo zo, wat een lefgozer..
Dumpen die hap..
(Zeg ik nu heel makkelijk)
Als hij het uit maakt na de vakantie, wat wilt meneer dan in de vakantie.. Bahbah..

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:26

Dat hij op het moment "twijfelt" kan ik nog wel een beetje voorstellen; jullie hebben elkaar nu al weer een tijd niet gezien en zijn leven "daar" zal wel anders zijn als "thuis".
Dat hij z´n twijfel uitspreekt is natuurlijk okay, maar het is op z´n zachts gezegd, nogal vreemd dat hij je nu al weet te vertellen dat hij het ná de zomervakantie gaat uitmaken :? ...
Ben het dan ook volkomen met de uitspraak van pniekepnak eens:
pniekepnak schreef:
...Ik zou tegen hem zeggen: óf je gaat voor me en dan ook helemaal, óf je stopt ermee en houdt mij verder niet aan het lijntje..!

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 01:27

Ik heb ook gezegt dat mijn gevoel minder is geworden omdat ik hem niet kan zien en aanraken..
Maar bij hem is het echt extreem! :n

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:40

Sophie_midas schreef:
Waarom nu al niet dan..

Vind het wel heel rot voor je meid :(:) ook omdat hij nu helemaal daar zit en je niet echt met hem kan praten.. Maar ook ik denk dat je beter de eer aan jezelf kan houden en het beter uit kan maken.

Omdat hij dan in de zomer tijdverdrijf en een bedmaatje heeft. :)*

En dat brengt mij bij het volgende. Als het gevoel al zo min is dat hij zeker weet dat hij je na de zomer gaat dumpen, moet ik niet aan denken wat hij door dat gebrek van gevoel allemaal zou kunnen uitvreten.

Nee ik denk dat je in deze situatie er echt beter aan doet de eer aan jezelf te houden. Ik weet dat het voor ons heel makkelijk is om te zeggen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:43

Ja daar zit wat in Lara_silver..

Vind het wel een walgelijke streek van hem..
Ik denk dat je sowieso beter af bent zonder als hij je dit soort dingen flikt.

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 01:43

Lara_Silver schreef:
Sophie_midas schreef:
Waarom nu al niet dan..

Omdat hij dan in de zomer tijdverdrijf en een bedmaatje heeft. :)*

En dat brengt mij bij het volgende. Als het gevoel al zo min is dat hij zeker weet dat hij je na de zomer gaat dumpen, moet ik niet aan denken wat hij door dat gebrek van gevoel allemaal zou kunnen uitvreten.

Nee ik denk dat je in deze situatie er echt beter aan doet de eer aan jezelf te houden. Ik weet dat het voor ons heel makkelijk is om te zeggen.

Ja.. Ik vind het echt zo raar.. Zo ken ik hem helemaal niet! Vind het zo vreemd... Dat *piep* Amerika.. Volgens mij leeft die nou
in zijn American Dream...

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:56

Meid laat je niet gebruiken.. Ik zou ook de eer aanmezelf houden..

Raar verhaal dat ie nu al tegen je zegt dat het na de zomer uit is.. Hoe durft ie dat eigenlijk zo tegen je te zeggen en dan ook nog verwachten dat je bij hem blijft.. :S

Het is jammer erg jammer en je zult je nu heel rot voelen maar meid zon jongen verdien je niet.. Hij moet wel helemaal voor je gaan..

Dat ie verandert is natuurlijk niet zo vreemd hij krijgt daar hele rare invloeden kan me voorstellen dat je dat Amerika nu wel even kan vervloeken...

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:59

Niet erg netjes om dat zo te zeggen. En dan druk ik me nog subtiel uit.. Zo'n afstand, en zo'n tijd is zwaar voor een relatie, en ik kan me echt zijn twijfels wel voorstellen, maar om dat nou zo cru tegen jou te zeggen vind ik op z'n zachtst gezegd erg onaardig. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang jullie samen zijn?

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 02:01

NaNi schreef:
Niet erg netjes om dat zo te zeggen. En dan druk ik me nog subtiel uit.. Zo'n afstand, en zo'n tijd is zwaar voor een relatie, en ik kan me echt zijn twijfels wel voorstellen, maar om dat nou zo cru tegen jou te zeggen vind ik op z'n zachtst gezegd erg onaardig. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang jullie samen zijn?

Precies 2,5 jaar..
Ik ben ook zijn eerste vriendinnetje misschien heeft het daarmee te maken dat hij wil rondkijken ofzo... >;)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 02:03

Als het goed zou zitten in jullie relatie zou hij niet eens wíllen rondkijken imo..

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 02:04

Sophie_midas schreef:
Als het goed zou zitten in jullie relatie zou hij niet eens wíllen rondkijken imo..

Ja, dat is ook inderdaad zo..