Kolonisten van Catan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 02:43

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt snakbar (spr. ook uit snak als in bak) Pico Bello in Bloemendaal, vet gezellig altijd, beetje kletsen met vriendinnetjes die er ook werken, beetje tv kijken en dan daarnaast af en toe iemand helpen Haha!
Nou ga ik meestal na het werk met de eigenaar Ivo X. en mijn vriendinnetje Francijn S. Kolonisten spelen. We beginnen dan om half elf ofzo en spelen dan iets van 3 spelletjes tot een uur of twee. Zo verging het vandaag/nacht ook. Maar het verschrikkelijke is: HET IS ZO'N GAAF SPEL!!!! Kennen jullie het? Echt, zo fantasties, je wil gewoon potje na potje spelen!, moet je echt aanschaffen en dan heeeeel veel gaan spelen, zo leuk! Nou dat was het, wilde even mijn enthousiasme over dit fantastiese spel met jullie delen. Ben namelijk een beetje over mijn slaap en door de (groene!!) breezers en flugels heen. Zo jammer is dat altijd, maar goed over breezers is er wel genoeg gezegd, geloof ik. Voor iedereen die dit morgenochtend leest; goeiesmorreges en voor nu; slaap lekker, ik ga (proberen te) tukken.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 08:04

Och ja, leuk spel!
Wij deden het afgelopen jaar steeds op school. Dan zaten we in de kantine dat spel te spelen en dan kwam onze docent al langs van: "jullie komen straks gewoon in de les hoor!!!"
En dan inderdaad 'nog een potje' doen zodat je lessen alweer voorbij zijn.
Verslavend hoor!
*LOL*

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:54

mmmzzz een spel dat je moet kopen?
Toch maar eens kijken Lachen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:56

volgens mij hadden wij t. nooit gespeeld. en vorge week naar mn broer gebracht hij wilde het spelen. (woont in dordrecht)
heb ik toch wat gemist (zeg t dan eerder had ik t zelf gehoduen)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 11:17

echt heel erg gaaf, super duur ook, maar echt verslavend idd... Je blijft maar doorgaan, echt heel erg tof! Wij hebben t zelf niet ,maar mijn zus en (toekomstige) zwager wel. En mijn oppaskindjes ook, dus ik kom wel aan mijn Catantrekken!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 18:23

Jaaaahhh!!! Ik heb het ook! En de erweiterung ervan, de Seefahrer!!
Ik heb dus de duitse versies, heb het gekocht toen Marco in Berlijn stage liep, ze waren toen in de aanbieding.
In duits heet het Siedler. Ik vind het echt helemaal het einde!

Jammergenoeg spelen we het niet zo vaak, aangezien wij vaak maar met zijn tweetjes zijn en er dan niet zo veel aan is.

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 20:58

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wordt nou wel errug nieuwsgierig Frusty
Wat is dit voor soort spel?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:05

gewoon errug cool..
Je maakt eerst t bord, en dan ga je de boel koloniseren, en dan is degene die t eerst 10 punten heeft de dikke winnaar... punten zijn te verkrijgen op verschillende manieren... echt heel erg coolies...