Gedver, verkrachter op de hei bij H'sum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:32

Margreet schreef:
Zweep mee, ogen open en zoveel mogelijk met de auto.

goh, en de overheid wil nog wel dat iedereen zo veel mogelijk op de fiets gaat. Tsja, dan zal er eerst toch echt het een en ander moeten veranderen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:44

Waaa ook op de hoorneboegse hei !?

Hij loopt iig op de heide bij la place, de crailoose hei (en waarschijnlijk dus ook spanderswoud!)

Caroline1
Berichten: 24
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: midden nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:13

Heb net de AVRO-video op internet bekeken, jakkes. Toch denk ik dat het weinig zin heeft om die hei te vermijden. Overal kan iets gebeuren, in elk bos, op elke hei, in elke buurt. Die *** heeft toevallig daar een paar keer toegeslagen, maar ergens anders kan precies hetzelfde gebeuren.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:20

Bij nader inzien kom ik daar best wel vaak in de buurt Bloos

Caroline1
Berichten: 24
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: midden nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:07

Nog even een toevoeging op mijn vorige reactie: ik bedoel hier natuurlijk niet mee te zeggen dat je dan maar overal in je eentje op ieder willekeurig tijdstip moet gaan rondwandelen.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:19

Damn echt eng om daar te rijden dan zeg Scheve mond Ik vind het ook eng als het heel rustig in het park is. Echt niet meer veilig hoor.

Hopelijk pakken ze hem snel en knallen ze hem neer, debiel.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:35

Jah inderdaad. Echt zo vreselijk, je bent echt ziek in je hoofd als je zoiets doet.
Gister ben ik toch weer over de hei gefiets. Vet dom, kweet 't, maar ik had haast en anders duurt het 10 minuten langer voor ik op school ben... Dus ik fietste gewoon heel hard! Haha! Gelukkig waren er nog meer mensen. Met de paarden rij ik er nog wel gewoon. Ook over 't Gebed zonder End (daar waar die verkrachter vaak fietst ofzo) Te paard ben ik toch minder bang dan zonder! *LOL*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:45

Avanti schreef:
Damn echt eng om daar te rijden dan zeg Scheve mond Ik vind het ook eng als het heel rustig in het park is. Echt niet meer veilig hoor.

Hopelijk pakken ze hem snel en knallen ze hem neer, debiel.

Haha Lachen
KABOEM Party!!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:51

Die jongen op de compositietekening ziet er nog helemaal niet oud uit. Echt nog zo'n puber! Hij is echt ziek in zijn kop!

Sarahley
Berichten: 25
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:59

Jah.. K fiets er elke dag.. Lijkt me ook niet een prettig idee.. Ben die gozer al een keer tegen gekomen, maar had geen idee dat hij het was.. Ik neem nu voor de veiligheid een lange zweep mee naar buiten, als ik ga rijden over de hei.. Blehh laat die jongen maar snel oppakken!!!! :S