Moppentopic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-01 21:42

Haii!
Wie kent er een leuke mop?
<HR>
Na uren met een strontvervelende blind-date opgescheept
te hebben gezeten, is een man het goed zat.
Gelukkig had hij eerder op de avond met een vriend afgesproken
dat deze hem voor de zekerheid zou bellen, zodat hij een excuus
zou hebben om de benen te kunnen nemen.
Als het verlossende telefoontje dan ook komt en hij de verbinding
weer heeft verbroken, zegt hij met een snik in zijn stem:
"Sorry, maar ik moet weg. Ik hoor net dat mijn grootvader is overleden."
"Godzijdank!" zegt zijn date. "Als het de jouwe niet was
geweest had de mijne over een uur gegaan."
<HR>
Op een zondagochtend hield de dominee een preek over hetgeen God is en niet is.
Hij zei: "God is niet blank of zwart en God is geen man of vrouw."
Na dit gehoord te hebben draaide een 5-jarige zich om naar zijn vader en vroeg:
"Pappa, is God Michael Jackson?"
<HR>
De hond van Pietersen komt savonds binnen met het konijn van de buren in zn bek.
Helemaal onder de modder en onder het bloed.
Meneer Pietersen maakt het beest schoon, en sluipt savonds de tuin in en legt het beest weer in de kooi.
De volgende dag gaat de bel, mevrouw doet open.
Zegt de buurvrouw: Wat me nou is overkomen! Ons konijn was overleden, en die hebben we begraven. Kom ik de tuin in, ligt hij weer schoon in zn hok!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 23:06

Een blauwrode ridder op een groengeel paard liep over een witgroen pad naar het grijspaarse kasteel van de oranjegroene koning om de hand van zijn paarswitte dochter te vragen.Bij de eerste zwartblauwe wachter aangekomen te zijn vraagt deze. "stel u voor". "Ik ben de blauwrode ridder op een groengeel paard en kom aan de oranjegroene koning zijn paarswitte dochter vragen. De wachter laat hem door. Dan komt de blauwrode ridder op zijn groengele paard bij de tweede zwartgroene wachter aan. "stel u voor". "Ik ben de blauwrode ridder op een groengeel paard en kom aan de oranjegroene koning zijn paarswitte dochter vragen. De wachter laat hem door. Vervolgens bind hij zijn geelgroene paard aan een lilabruin hekje en wandelt het grijspaarse kasteel binnen. Bij de koning aangekomen vraagt hij deze "geachte oranjegroene koning, ik ben de blauwrode ridder op een geelgroen paard en ik kom om de hand van u paarswitte dochter vragen" Prima zegt de oranjegroene koning "dan moet je eerst een opdracht vervullen, ga naar de lichtblauwroze bergen en versla de kleurendraak en dan nog kijken of je leven terug komt.". De blauwrode ridder gat op pad. Eerst komt hij langs de zwartgroene wachter. "Wat gaat u doen blauwrode ridder met je groenegele paard". "Ik ga de kleurendraak in de lichtblauweroze bergen verslaan.De wachter laat hem door. Dan komt de blauwrode ridder op zijn groengele paard bij de zwartblauwe ridder aan. . "Wat gaat u doen blauwrode ridder met je groenegele paard". "Ik ga de kleurendraak in de lichtblauweroze bergen verslaan.De wachter laat hem door. Fluitend gaat de blauwrode ridder op zijn groengeel paard op weg naar de lichtblauwroze bergen. Plotseling staat hij oog in oog met de kleurendraak en steekt hem dood. Fluitend keert de blauwrode ridder terug naar het grijspaarse kasteel. Eerst komt hij bij de zwartblauwe wachten. "dag blauwrode ridder op je groengele paard, wat kom je doen". "Ik kom aan de oranjegroene koning de hand van de paarswitte prinses vragen omdat ik de kleurendraak in de lichtblauwroze bergen heb verslagen". De wachter laat hem door. Daarna komt hij bij de zwartgroene wachter."dag blauwrode ridder op je groengele paard, wat kom je doen". "Ik kom aan de oranjegroene koning de hand van de paarswitte prinses vragen omdat ik de kleurendraak in de lichtblauwroze bergen heb verslagen". De wachter laat hem door. fluitend bind de blauwrode ridder zijn groengele paard aan een boom en gaat het grijspaarse kasteel binnen op zoek naar de oranjegroene koning. De blauwrode ridder schraapt zijn keel. "Oranjegroene koning ik heb de kleurendraak in de lichtblauwroze bergen verslagen en ben nu teruggekeerd om de hand van u paarswitte dochter te vragen". "Bedankt"zegt de oranjegroene koning "MAAR IK HEB HELEMAAL GEEN DOCHTER...."

*LOL* {> Tong uitsteken

groetjes Ymke

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 02:30

Het is groen en het rijdt op een paard.

Een spruiter

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 02:31

*LOL* *LOL*
Wow, melig *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 02:33

Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen
,s'avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 21:33

Het is rood en het is geen tomaat, ra ra wat is dat?

Haha, stiekem toch een tomaat *gniffel, gniffel*

Pling Knuf Mayo Pling

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 21:43

hahahahahh

ik ken alleen maar ouwe

zitten twee aardbeien in een glazen pot zegt de ene mag ik bij het raampje zitten.

lopen twee leipen over straat zegt de ene mag ik in het midden lopen..

nou lache *LOL* *not*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 21:44

vliegen 2 balonnen door de woestijn. zegt de ene tegen de andere: "kijk uit een cactussssssssssssssssssss"

lopen 2 zandkorrels door de woestijn. Zegt de ene tegen de andere: "ik heb het idee dat we achtervolgd worden"

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 11:53

t is rood en staat in de hoek

een stout brandweerautootje *grinnik* flauw he

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 16:49

Er zitten 2 vliegen op een verse hondendrol, vraagt de ene aan de andere "Zal ik een mop vertellen?" Zegt de andere: "Als het maar geen vieze is, want ik zit net te eten!"

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 16:52

Als je een paars balletje tegen de muur gooit en bij de buren gaat tegelijkertijd de telefoon.....wat is dat?

Puur toeval!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 01:47

Sorry dit is een beetje een vieze mop (degene met een zwakke maag, u bent gewaarschuwd)

In een klooster is net een groepje nieuwe nonnen ingetreden. Ze stellen zich voor: Maria Magdalena, Maria Elisabeth, Maria Johanna en Maria Francisca. Nadat ze zich voorgesteld hebben zegt de pastoor een regel te hebben om zich aan het reglement van het godshuis te houden. De regel geldt als volgt: Wanneer een non haar periode heeft, moet ze zo goed als het kan haar 'vocht' verzamelen en in een emmer bewaren. Al dit 'vocht' wordt verzameld in één grote emmer. De zogenaamde vloek-emmer. Wanneer er een vloekwoord valt, moet degene die dit woord heeft uitgesproken een slok uit de emmer nemen. De pas ingetreden nonnen huiveren bij dit idee.

Vervolgens heeft non Maria Magdalena haar periode, dan Maria Elisabeth, dan Maria Johanna en vervolgens Maria Francisca. Al het 'vocht' werd zoals in de regel genoemd in de vloek-emmer bewaard. Vervolgens tijdens het schoonmaken in 't klooster stoot Maria Magdalena haar teen, sh*t onglipt aan haar lippen. De pastoor had dit gehoord en ze moest een slok uit de vloek-emmer nemen. Nadat Maria Elisabeth dit had gehoord zei ze: Godgloeiende, da's smerig. En zij moest ook een slok uit de vloek-emmer nemen. Nadat Maria Johanna dit had gehoord zei ze: Godverd*mme dat wordt uitkijken. Wederom had de pastoor dit gehoord en ook zij moest een slok uit de vloek-emmer nemen. Toen Maria Francisca dit had gehoord zei ze: Gatver de Godver en besefte zich dat ze zojuist een vloekwoord over haar lippen had laten vallen. De pastoor had haar gehoord en ook zij moest een slok uit de vloek-emmer nemen. Ze nam één slok, vervolgens een tweede en een derde en ging zo maar door, totdat de vloek-emmer leeg was. Zegt de pastoor tegen haar: Maar Maria Francisca waarom drink je de vloek-emmer nou helemaal leeg? Je hoefde maar één slok te nemen. Waarop Maria Francisca zei: Ik wilde ook maar één slok nemen, maar er zat een slijmdraad in en die bleef hangen, toen gleed alles zo maar naar binnen......

Misselijk:r:r

Vies hè? Iedere keer als m'n zus deze mop hoort gaat ze zowat over haar nek. Nu hoef ik 't woord 'non' maar te noemen, in de trant van een mop en ze wordt al misslijk. Hahaha! Da's echt lachen.

Pling Knuf Mayo Pling

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 02:56

BLEEEH! Die is echt goor!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 03:22

Ieeeeeeeeeuw!!! Misselijk Misselijk Scheve mond\ Bloos (da's bleek wegtrekken, geen bloos Knipoog)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 10:36

Hmmmm, ik vind die bovenstaande echt goor zeg!!

Deze is wat milder;

Things You Would Never Know Without the Movies.

-It is always possible to park directly outside any building
you are visiting.

-A detective can only solve a case once he has been suspended
from duty.

-If you decide to start dancing in the street, everyone you
bump into will know all the steps.

-Most laptop computers are powerful enough to override the
communication systems of any invading alien civilization

-It does not matter if you are heavily outnumbered in a fight
involving martial arts - your enemies will wait patiently to
attack you one by one by dancing around in a threatening
manner until you have knocked out their predecessors.

-When a person is knocked unconscious by a blow to the head,
they will never suffer a concussion or brain damage.

-No one involved in a car chase, hijacking, explosion,
volcanic eruption or alien invasion will ever go into shock.

-Police Departments give their officers personality tests to
make sure they are deliberately assigned a partner who is
their total opposite.

-When they are alone, all foreigners prefer to speak English
to each other.

-You can always find a chainsaw when you need one.

-Any lock can be picked by a credit card or a paper clip in
seconds, unless it's the door to a burning building with a
child trapped inside.

-An electric fence, powerful enough to kill a dinosaur will
cause no lasting damage to an eight year old child.

-Television news bulletins usually contain a story that
affects you personally at that precise moment you turn the
television on.

Want to hear three blonde jokes?

Listen to Hanson

Groetjes Tong uitsteken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 11:54

waarom is een aarbei rood? (hij schaamt zich voor zijn puistjes)
Wat is groen en vliegt door de kerk? (een helig boontje)
Wat is oranje en roept de hele tijd ik ben een sinaasappel, ik ben een sinaasappel (een manderijn met een hoge eigendunk)
Wat is groen en hangt onder de auto? (spruitlaat)
Wat is groen en heel moe? (krop slaap)
Wat is groen en zinkt niet? (andrijvie)
Wat vliegt door de lucht en komt continu klaar? (orgasmusje)
Wat zit in de boom en komt continu klaar? (masturbeertje)