Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar! Heb geen zin om 2 uur in de trein te zitten heen en 2 uur terug. Voor kleding wat na 1 of 2 keer wassen de contaier in kan.
Saskiaatje schreef:Ehm, het ligt er maar net aan wat je koopt.![]()
Shirtjes en sokken doen het goed, broeken wat minder. Maarja, wat wil je als je voor €2,- een spijkerbroek koopt.
Rienn schreef:Saskiaatje schreef:Ehm, het ligt er maar net aan wat je koopt.![]()
Shirtjes en sokken doen het goed, broeken wat minder. Maarja, wat wil je als je voor €2,- een spijkerbroek koopt.
Haha 2 euro voor een spijkerbroek is inderdaad niets! Maar als de truitjes en tuniekjes het maar iets langer dan een maand uithouden.
L_iek schreef:Een winkel in Rotterdam, je hebt hem geloof ik ook in Londen.
L_iek schreef:Als je met de trein gaat en je stapt bij station Alexander uit is het dan nog ver?
Rienn schreef:Kun je er makkelijk komen? Ik hoorde laatst dat de Primark lastig te vinden is.
Kimberleij schreef:Rienn schreef:Kun je er makkelijk komen? Ik hoorde laatst dat de Primark lastig te vinden is.
als je met de metro komt en bij hallte oosterflank uitstapt loop je zo het plein op waar die zit.
@ zolang zal ik er niet voor reizen, de ene keer hebbenze leuke dingen en de andere keer niks.
kan je beter het geld in een ander leuk iets stoppen.
De kwaliteit is wel redelijk, je kan er wel aantal maanden mee doen.
ik wil ook echt weer is gaan maar er komt niks van mij dit weer.